onsdag 6. september 2023

we ain’t angry at you love, you’re the greatest thing we’ve lost

Det ble pilates på mandag, og det var jammen meg deilig. Pilates er utfordrende på en helt annen måte, men det er samtidig veldig fokus på pust og å være rolig. Så det blir på en måte uansett litt avslappende. I tillegg er det mye uttøyning, så jeg føler at pilates er akkurat det jeg trenger å inkludere i treningsrutinene mine. Det var mer enn nok å gjøre på jobb i går kveld, og jeg kjente at det er lenge siden jeg har vært på sykehuset. Føler man må venne seg til luften, for jeg kjente at det murret i hodet. Det gikk heldigvis fint uansett. I dag skulle jeg ha en tidligvakt, og det er ikke bare å komme seg hjem og slukne på null komma niks. Jeg sov i fire og en halv time i natt, så nå kjenner jeg virkelig på knekken. Akkurat i det jeg skal prøve å motivere meg selv til en Caroline Girvan økt. Jeg tror jeg bare må akseptere at det ikke blir den beste økten min, for jeg har ikke nok energi til å gi alt. Men jeg har gått hjem fra jobb i dag og jobbet med den kardiovaskulære helsen. Så jeg synes det er helt ok. Det er september og offisielt høst, men det har vært et par varme dager her på Østlandet. Jeg klager ikke, for jeg vet at det fort kan snu. Jeg setter spesielt pris på sola! Klarer knapt å tenke på at det skal være vinter om et par måneder. Ser allerede at solnedgangen er mye tidligere, og at det er veldig mørkt på kveldene. Jeg har måttet begynne med refleks etter kveldsvakt igjen fordi det har vært så mørkt! Uansett, nå skal jeg gjøre meg klar til trening. Etter økten har jeg planer om å lage en "meksikansk" risgryte. Jeg gleder meg veldig fordi jeg egentlig hadde planer om å lage retten på mandag, så jeg har jo allerede preppa ingrediensene. Så det blir sånn matlaging hvor alt er mise en place, og det elsker jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar