fredag 22. september 2023

You tell me time has done changed me. That's fine, I've had a good run

Jeg hadde vel egentlig ingen planer i dag, men jeg hadde litt lyst til å dra på kjøpesenteret for å prøve på en jakke. Jeg var der en tur i går etter jobb, men da fant jeg verken riktig farge eller størrelse. Kunne jo ha spurt de ansatte, for de skal tilsynelatende ha jakken i størrelsen jeg er ute etter. Men det kan sies at hjernekapasiteten min etter en dagvakt er ganske liten. Føler meg som regel litt nedkjørt, spesielt hvis jeg jobber en dagvakt etter en kveldsvakt. Hadde i tillegg ett møte midt på dagen, og en liten skjennepreken på morgenen. Hadde rett og slett ganske mye å tenke på i går, så jeg gikk tomhendt fra klesbutikken uten å spørre de ansatte. Så ja, jeg hadde litt lyst til å dra på kjøpesenteret i dag for å prøve igjen, men jeg kjente at jeg ikke orket å gjøre det i dag. Jeg klarte å motivere meg selv til en treningsøkt i går kveld, og planen er å gjøre litt kondisjonstrening og noe type uttøyning i dag. Kan hende det blir pilates. Hittil har jeg egentlig bare laget mat. Jeg våknet litt sent, spiste frokost og gjorde meg klar for dagen. Deretter begynte jeg å kutte løk og hvitløk i forberedelse til å lage wonton. Jeg fant også endelig enoki-sopp i butikken, så jeg fikk hatt med det i suppe wonton i dag. Har laget en double batch wonton, så det tok meg litt tid. Og derfor var det spesielt deilig at jeg egentlig ikke hadde noen planer i dag. I morgen skal jeg jobbe en ekstravakt, og deretter skal jeg møte Marble og Sugar. Forhåpentligvis blir det en fin vakt. Nå skal jeg slappe av litt før treningsøkten min, kjenner at jeg er litt trøtt. Men det skal nok bli deilig å trene litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar