lørdag 30. september 2023

he's got the sexuality of a man who can take a room and drown it out

Det er siste dag i september og jeg har miksede følelser om denne måneden som har vært. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Uansett, i går endte jeg opp med å jobbe overtid. Det var hovedsakelig en grei vakt, men mot slutten av vakten ble det plutselig veldig mye å gjøre. Så det var ganske stressfult. Grunnen til overtid var at jeg måtte sette meg ned og dokumentere ferdig da jeg egentlig skulle være ferdig på vakt. Men sånn er det noen ganger. Jeg tenkte litt på om det var noe jeg kunne ha gjort annerledes for å unngå overtid, men da ville jeg ikke ha gjort jobben jeg er pliktet til å gjøre. Så ja, jeg endte opp med å legge meg nokså sent i natt. Planen for i dag var egentlig en joggetur på morgenen, men jeg våknet opp med litt hoste og følte meg generelt ganske sliten. Så jeg får heller ta det i morgen. Jeg hadde også litt lyst til å dra på butikken for å blant annet kjøpe favoritt-sjampoen min. Jeg pleier egentlig å kjøpe sjampo og balsam på en bestemt butikk, men i det siste har de vært helt utsolgt. Har gått innom butikken flere ganger, men nå har jeg på en måte bestemt meg for at jeg sannsynligvis bare må gå på en annen butikk. Men jeg har bestemt meg for at jeg faktisk ikke orker å forlate huset i dag, så jeg tror jeg bare skal bestille den på nettet. Så alle planene jeg egentlig hadde for i dag er bare å glemme. I stedet skal jeg dedikere dagen til å gå igjennom forbruket for september. Også vil jeg bruke den siste paideigen til å lage sjokolade hand-pies, eller noe lignende. Tror jeg generelt bare skal prøve å slappe av, for det føles ut som om kroppen har et veldig stort behov for restitusjon i dag. Og det må jeg nok bare respektere. Kanskje blir det self-care med fotbad, ansiktsmaske, o.l. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar