onsdag 27. september 2023

There's no hidin' from the thought of us. I got ways to find you anywhere

Jeg gikk et par måneder uten at klokken på soverommet fungerte. Har jo tross alt mobilen. Batteriet til klokken var dødt, men det var ikke slik at jeg ikke hadde nytt batteri. Hadde jo ett brett med batteri i skuffen. Det er bare at noen ganger føler jeg at jeg har det bedre uten å alltid måtte være bevisst på tiden. Det var jo en tid hvor jeg gikk med klokke på håndleddet hver dag, og det føltes nakent ut å ikke bruke klokke. Men jeg syntes til slutt av det ble litt plagsomt å konstant være oppmerksom på tiden. Klarer ikke helt å leve i nuet når jeg til stadig får øye på klokken, for da kommer alle tankene om alt som burde gjøres innen visse tidspunkt. Hadde litt merkelige drømmer i natt uten at jeg egentlig husker hva drømmene var. Jeg bare husker at jeg syntes de var merkelige. Kanskje det var på grunn av Sims. Karakteren min ble gammel og døde. Også bestemte jeg meg for at jeg ikke ville spille som kona som var gravid. Så jeg fjernet tilgang til mat, og mannen med ljåen kom på "besøk". Treningsøkten i går hadde fokus på armer og rygg, og jeg må si at jeg virkelig kjenner det i armene i dag. Det er riktignok en god stølhet. Jeg fikk sett over turnusen og oppdatert Word-dokumentet mitt, men så glemte jeg å legge inn alle vaktene på kalenderen min. Så jeg gjorde sistnevnte nå. Ellers kan jeg melde om en veldig fin vakt på jobb i dag. Det var travelt, men til stadig kontroll. Også elsker jeg når jeg kan jobbe med kolleger som bare gjør ting uten at du ber om noe, og når vi tenker likt uten å måtte si ting høyt. Det gjør at arbeidsflyten blir sykt bra, og det var en sånn dag det var i dag. Jeg hadde sett for meg at det skulle være mer regn i dag, men da jeg gikk ut fra jobb måtte jeg ta av meg trenchcoaten min. Gikk i t-skjorte fordi det føltes ut som sensommer, og det er en litt merkelig følelse når det straks er oktober. Men jeg synes det er greit når sommeren var som den var. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar