lørdag 16. september 2023

Your eyes are songs, no one belongs to you. I listen to the words, no words will ever do

Det blir alltid ganske lite søvn når jeg har jobbet kveldsvakt og deretter skal på dagvakt. Jeg får omtrent halvparten av timene jeg faktisk trenger, så det kan trygt sies at jeg føler meg ganske sliten nå. Det har vært en fin dag på jobb, men jeg har definitivt hatt mye å gjøre. Hadde egentlig litt lyst til å gå hjem fra jobb i dag, men det småregnet og vinden var litt kald. Så jeg planla i stedet for å bare ta bussen hjem som vanlig. Jeg skal gjøre en treningsøkt uansett, men det blir fokus på overkroppen. I morgen tror jeg faktisk at jeg skal ta meg en joggetur. I utgangspunktet tenkte jeg at jeg kanskje skulle starte med en joggetur per uke, men jeg er opptatt av at jeg må ønske å dra på joggetur. Videre kommer det an på knærne mine. Forrige joggetur gjorde det klart for meg at det ble en nokså stor belastning på knær og ben, så jeg prøver å respektere kroppens behov for hvile. Men nå føler jeg meg "uthvilt" i bena til å prøve meg på en ny joggetur. Jeg er riktignok støl etter tirsdagens treningsøkt som hadde fokus på quads, men jeg pleier å se på en sakte joggetur som en hest som traver som "uttøyning" etter en lang tur. Bare bra for kroppen på den måten liksom. Det er merkbart kjøligere om dagen, og jeg har begynt å bruke trenchcoat for fullt. Ikke minst strikkede plagg. Virker som om det skal være ganske traurig den neste tiden også, med svært lite sol. Jeg liker idèen av høstklær, og det har jo på en måte vært høstvær ganske lenge nå. Men jeg vet ikke helt om jeg er klar for at det er høst likevel. Også er jeg ikke helt klar for at det kun gjenstår litt over tre måneder av dette året. Forstår liksom ikke hvor tiden er blitt av, også har jeg ikke lyst til at vinteren skal komme heller. Kan godt hende jeg venner meg mer til tanken om kjøligere dager snart. Teknisk sett har høsten nettopp startet, så da er det vel greit at det tar litt tid til å venne meg til årstiden. Nei nå må jeg faktisk gjøre den treningsøkten. Lurer på om jeg skal ta meg et fotbad etterpå og en ansiktsmaske. Føles absolutt ut som om jeg kan ha behov for det i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar