tirsdag 2. juli 2024

I would try to fight these feelings, I can't find a single reason

Det ble en litt travel vakt i går, og jeg endte opp med å gå overtid. Flere som rangerte fra litt ustabile til ustabile på slutten av vakta, og jeg endte opp med å måtte overflytte èn. I tillegg er det sommerpersonale for tiden, så jeg kjenner liksom at jeg går litt bak og rydder opp etter nyansatte. Men det skal sies at det er veldig mange usynlige oppgaver. De er såpass usynlige at jeg ikke er helt bevisst de, før jeg må utføre de. Selv om det var travelt, følte jeg at vakten sluttet på en positiv tone likevel. Så jeg var fornøyd med å forlate jobb, selv om myggsvarmen ventet på meg utenfor. Det har heldigvis ikke vært  ille i år, men jeg går absolutt med klær som dekker kroppen. Og det er ikke snakk om å stå stille når jeg venter på bussen. Neida, jeg går frem og tilbake for å minimere risikoen for å bli stukket av myggen. Så langt har jeg ikke fått myggestikk på jobb, men det er jo bare starten av juli. Så det er en lang tid igjen av myggsesongen. Nå er det faktisk èn uke igjen til fødselsdagen min, og vanligvis pleier jeg å spare til noe jeg kunne tenkt meg som bursdagsgave. Planen for i år var vel IPL-maskin, men det var tenkt som en julegave til meg selv. Det kan hende at jeg går for noe annet enn akkurat det, fordi det føles litt gimmicky ut, og jeg mistenker at jeg kanskje ikke kommer til å like en IPL-maskin så godt. Så jeg får se. Men jeg må jo si at årets bursdagsgave til meg selv må være leiligheten. Og selv om jeg stresser over alt som skal gjøres, så må jeg si at jeg gleder meg til å ordne og styre. Mistenker at jeg lever litt i en eufori om dagen, for livet føles så fullkomment ut. Det føltes liksom så spesielt ut at leiligheten ble lagt ut samme kveld som jeg hadde sagt til Sugar og Marble at det ikke hadde vært lagt ut en leilighet på den siden på over ett år. Også da jeg vant budrunden, var jeg sikker på at Sugar straks skulle føde. For det føltes liksom ut som om det var meningen at det skulle være mange gladnyheter. Også ble det visst fødsel på henne bare et par dager etterpå. Så ja, livet føles veldig bra ut for tiden. Nå har jeg nettopp prata litt med banken om lån og praktiske greier som må gjøres. Jeg har signert kontrakter og dokumenter, men det er fortsatt flere greier som må signeres. Det føles litt stressende ut fordi alle skal ut i ferie, og jeg har valgt ganske kort tid før overtakelse. Så det får bli en lærepenge for fremtiden. Heldigvis virker alt overkommelig likevel. I dag skulle jeg egentlig ha tatt meg en dusj før jobb, men jeg måtte lese kontrakt og snakke med banken. Så det ble litt knapt med tid, så det får gjøres i morgen i stedet. For nå må jeg faktisk gå og spise litt mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar