torsdag 25. juli 2024

now I wonder why I let your confusion keep me up at night

Jeg gikk innom Skeidar i dag, bare for å se. Jeg er blant annet usikker på om jeg skal kjøpe meg stumtjener eller bare ha knagger. Dersom jeg går for stumtjener, vil jeg helst ha den i tre. Så jeg tenkte at det kunne være greit å gå innom Skeidar. Men da kom jeg over to utstillingsstoler til salgs. De var omtrent helt like i designet, men med forskjellige farger på trekket. Det var en i gråmelert trekk, og en i beigemelert trekk. De var skikkelig fine begge to, og i et spontant øyeblikk vurderte jeg å kjøpe begge. Men jeg har ikke planer om å inkorporere gråfarger i leiligheten, så det gav ikke mening å kjøpe en grå stol. Det føltes i det hele tatt absurd ut å skulle kjøpe noen stoler fordi jeg fortsatt ikke har overtatt leiligheten. Så jeg forlot butikken og gikk videre, men jeg klarte ikke å stoppe å tenke på stolene. Så jeg gikk tilbake og kjøpte den i beigemelert trekk. Så nå har jeg det første møbelet til leiligheten! Det betyr også at jeg trolig kommer til å ha en litt mix og match stol-situasjon, hvilket jeg synes er ganske fint. Det ble ganske sent i går før jeg gjorde en treningsøkt. Var i det hele tatt i tvil om jeg kom til å gjennomføre treningsøkten, fordi jeg startet på Beach Read av Emily Henry, og klokken ble faktisk 22.30 før jeg kom meg ut av sengen og tok på meg treningstøy. I dag er jeg naturligvis veldig fornøyd med at jeg gjennomførte den treningsøkten. Dagen i dag er blitt brukt på å nyte dagen. Jeg har vært på kjøpesenteret og handlet det jeg hadde på handlelisten -- i tillegg til stolen. Jeg har sittet ute i sol/skyer og lest Beach Read. Også har jeg gjort en treningsøkt med fokus på underekstremitetene. Måtte ta flere pauser under treningsøkten, men sånn er det når jeg har tatt en pause fra vekttrening. Det var ikke intensjonelt, men heller fordi at det var en veldig travel uke forrige uke. Nå skal jeg gjøre meg klar til å legge meg. Skal ikke legge meg helt ennå, men lese litt mer bok til jeg blir trøtt. Tror jeg blir ferdig med å lese boken til neste fridag, hvilket blir perfekt timing med tanke på at jeg helst kun vil ha fokus på leiligheten fra neste helg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar