torsdag 4. juli 2024

don't wanna have to teach you how to love me right

Det er gøy å se at Sabrina Carpenter gjør det stort for tiden. Om hun bare kunne ha kommet på turnè til Norge og fremført sanger fra "emails I can't send"-albumet. Da hadde jeg vært veldig lykkelig! Det er fortsatt favoritt-albumet mitt to år etter at jeg først oppdaget det. I realiteten er albumet vel straks tre år gammelt. Det ble irriterende nok mer overtid på meg i går, så nå har jeg gått overtid på hver vakt denne uken. Jeg sov ikke så lenge som jeg trodde jeg skulle gjøre, og jeg har egentlig følt meg bakfull i hele dag. Det er mulig at jeg begynner å bli litt nedkjørt. Men så kom menstruasjonen min i går, til min store glede! Jeg ble litt redd for at det bare skulle bli spotting igjen, fremfor ordentlige blødninger, og at jeg måtte dra til legen. I dag har jeg hatt en "voksen"-dag med å lese igjennom forsikringer og signere på flere dokumenter. Jeg har mistet telling på hvor mange dokumenter/kontrakter jeg har signert på den siste uken. Alt er rett og slett litt overveldende for tiden, og jeg kjenner kanskje litt på at gleden ved boligkjøp forsvinner litt i alt. For resten av dagen har jeg egentlig planer om å dra for å handle og å trene. Jeg må nesten se litt an hva jeg orker, for jeg føler meg fortsatt litt bakfull. Får håpe at jeg sover skikkelig godt natt til i morgen. Det var litt fristende å droppe å handle, men jeg tror jeg kunne tenkt meg å dra for å kjøpe litt sparkel og utstyr til det. Kanskje det er litt tidlig, men det vil sikkert bidra til at gleden blir litt sterkere, og at jeg føler meg litt mer forberedt. Maling får jeg ordne senere fordi det blir ganske mye tyngre å bære på. Også er det mange beslutninger som må tas med tanke på farge. Tenkte i utgangspunktet at jeg bare skulle male alt hvitt først, slik at jeg har en blank canvas. Men nå finnes det jo også så mange ulike hvitfarger at jeg blir gal. Men ja, jeg skal signere en kontrakt til i dag, også får jeg dra til kjøpesenteret og titte litt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar