mandag 8. juli 2024

It's fine, it's cool. You can say that we are nothing, but you know the truth

I år er virkelig året for strikket tøy på sommeren, for det er kaldt nok til det! Nå skal det sies at jeg ble innmari varm på veien hjem fra jobb i morges. Det har vært en helt sykt fin nattevaktshelg. Aldri hatt det så rolig liksom, og alle jeg hadde ansvar for var heldigvis stabile. Det var liksom til forskjell fra tidligere i uken hvor jeg hadde et par som ble dårlige. Jeg gikk hjem fra jobb, og det er bare andre gangen jeg har gått hjem fra jobb etter en nattevakt. Men jeg følte for det, og det var jo finvær. Eneste er at jeg egentlig kunne ha tenkt meg å handlet etter jobb, men jeg hadde glemt handlenettene mine. Og nå føler jeg nesten at jeg ikke kan handle på matbutikken uten handlenett. Jeg orker ikke å holde tunge poser liksom. Ikke hvis jeg ikke må. Så nå skal jeg handle i kveld. Jeg vurderte å gjøre det i morgen, men da har jeg bursdag og vil helst bruke morgendagen til å gjøre ting jeg vil. Skal kjøpe muffinsrøre som jeg skal lage i morgen, men ellers er det dagligvarer som står på listen min. I morgen har jeg lyst til å dra for å kjøpe en linbukse jeg allerede har. Linbuksen min er nemlig blitt for stor, og det hjelper ikke å prøve å "krympe" den i vask. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal få kjøpe den i en mindre størrelse til meg selv som årets bursdagsgave. Ja, det er vel leiligheten som er årets bursdagsgave til meg selv, men med leiligheten medfører også negative konnotasjoner som lån og renter. Så jeg synes det er greit å unne meg en linbukse som en presang. Ellers kan det hende at jeg drar for å se på flere malingsfarger i morgen, eventuelt ta meg en tur til IKEA og titte. Jeg kan ellers melde at jeg er veldig trøtt nå, så jeg håper at jeg klarer å legge meg relativt tidlig i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar