fredag 5. juli 2024

We've been swimming on the edge of a cliff. I'm resistant, but going down with the ship

Jeg tror jeg offisielt er ferdig med å signere elektroniske dokumenter. Nå gjenstår det vel bare overtakelse om ca. fire uker. Som planlagt, dro jeg på kjøpesenteret i går for å kjøpe sparkel og verktøy. Nå kjøpte jeg bare en spesifikk type sparkel fordi den ansatte i butikken virket litt usikker. Så jeg får gå innom en av de lokale malingsbutikkene og høre hva de tenker. Endte også opp med å se på malingsfarger, og jeg tror jeg har bestemt meg for å gå for klassisk hvit som hvit-farge i hvert fall. De andre fargene må jeg nok bare prøve meg litt frem med i forskjellige lys før jeg tar en avgjørelse. Fikk også ordnet ledning og lyspære til en lampe, i tillegg til en sammenleggbar bøtte som jeg gleder meg litt over. Det føles litt gimmicky ut, men jeg synes det er ganske gøy med praktiske greier innimellom. Når det i tillegg er plassbesparende, så er det jo bare ennå gøyere. Nå har jeg ikke testet den ut da, så forhåpentligvis kollapser den ikke og skaper kaos. Men det får tiden vise. Jeg har sovet veldig godt i natt, og selv om jeg skulle ønske at jeg sov enda lenger, så er jeg fornøyd med de timene jeg fikk. Tror det skaper et godt grunnlag for å gå på nattevakt i kveld. Men jeg tror jeg skal legge meg litt mer nedpå etter lunsj. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle begynne litt på en declutter, for det er jo enklere å bli kvitt ting nå i forkant av å flytte alt til leiligheten også gjøre en declutter der. Tipper jeg eier mye mer smågreier enn jeg faktisk tror, så da er det spesielt greit å få gått igjennom. Tror jeg bare skal gå igjennom boksene jeg har oppå skapet mitt, for det blir litt mye å gå igjennom alle andre bokser. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar