torsdag 14. februar 2019

So turn your head, and let us go. I'll learn to breathe on my own

Det tok meg litt tid før jeg kom igang i går, men når jeg først begynte å lese igjennom analysemetoden for n-te gang, tror jeg at jeg endelig forstod steget jeg har vært stuck på. Det var en stor lettelse, og jeg har begynt å sortere litt. Ble faktisk så glad av den relativt lille progresjonen jeg hadde at jeg ble mestringsforventningene mine til å bli ferdig med analysen innen februar faktisk har økt. Veldig fornøyd med det. I og med at dataene mine består av ganske mange sider er det utrolig vanskelig for meg å bla igjennom et dokument. Så jeg bestemte meg for å gjøre det på papir. Begynte i utgangspunktet i en liten notatbok i går, men i dag innså jeg at jeg heller burde skrive i en større notatbok. Så jeg har brukt litt tid på å overføre arbeidet jeg gjorde i går, samt gjøre mer arbeid i dag. Jeg kunne absolutt ha vært mer effektiv i dag, men jeg tar det jeg får. Ene medstudenten har faktisk mistet to måneder med arbeid grunnet sin veileder, og jeg kjente at jeg både ble irritert på deres vegne, og lettet på egne vegne for at jeg slapp unna noe slikt. Hadde antakeligvis taklet det, for man er faktisk bare nødt til å takle hvaenn man står foran her og nå. I morgen skal Gavin James ha konsert i sentrum, og jeg fant ut av det i forgårs kanskje? Det føles ut som tusen år siden jeg sist var på konsert, og om jeg ikke husker feil, så var min siste konsert faktisk Niall Horan i fjor vår? Tror det skal stemme, og det er veldig rart for meg å tenke på. Men jeg har ikke "klødd" så mye etter å dra på konserter i den siste tiden. Har tross alt blir eremitt det siste året. Det skal sies at da jeg leste e-mailen om at Gavin skulle ha konsert, så var jeg veldig fristet til å kjøpe meg billett. Husker forrige gang han hadde konsert her og jeg ikke dro. Det angret jeg på.. eller, tror jeg først hørte på musikken hans etter den konserten. Men det som er irriterende med slikt, er at jeg elsket det første albumet hans. Har ikke hørt på det han har kommet ut med nå, og jeg har liksom mest lyst til å høre hans eldre sanger. Kommer uansett ikke til å dra på det, for det er faktisk veldig tidskrevende (reisetiden frem og tilbake, ventetiden i eventuell kø, ventetiden for at konserten skal starte, og selve konserten). Hadde jeg kanskje vært litt tryggere i hvordan jeg ligger an med oppgaven min, hadde jeg antakeligvis dratt på konsert. Ifølge Clue-appen min, skulle jeg ha hatt menstruasjon for snart en uke siden, så det begynner å bli et par ekstra dager denne syklusen, hvilket er bekymrede fordi det antakeligvis betyr at når den omsider bestemmer seg for å komme, så blir det nok intenst. Også kjent som mye smerter. Jeg hadde skikkelig lyst på take-away i dag, og jeg var så klart veldig sulten når ønsket var på sitt høyeste. Det tyder både på hunger og at jeg begynner å få cravings. Så kanskje menstruasjonen er rett rundt hjørnet. Livet altså. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar