torsdag 28. februar 2019

And maybe you thought I would play along. I'd rather be dancing on my own


Okei, så gårsdagens horoskop stemte ikke akkurat. I tillegg la jeg meg klokken to på natta. Så jeg er litt skuffet over meg selv, men ikke overrasket. Selv om jeg ikke var like produktiv som jeg hadde ønsket, jobbet jeg en del i hodet. Enkelte ganger tar det meg litt tid å reflektere over noe, spesielt når det gjelder analysen min som egentlig er mye tankearbeid. Men jeg fikk et litt nytt blikk og innsyn på hvordan analysen skulle gjøres. Jeg innså også at jeg har tenkt at jeg endelig skal bli ferdig med analysen, og at alt bare skal falle på plass. Det er dessverre ikke slik, og jeg ser at analysen antakeligvis kommer til å være i endring til siste slutt. Og det er egentlig ingenting som bare har falt på plass i denne prosessen. Har istedet vært et ganske frustrerende år. Men selv om jeg ikke gjorde noe særlig mye fysisk i hensyn til analysen i går, brukte jeg de tankene og kom godt i gang i dag. Og på en måte er jeg ferdig med analysen i den grad jeg hadde planlagt. På en måte. Jeg skal begynne å skrive ordentlig, dog det blir funn og derfor mer av analysen. Dersom jeg skal levere til våren, har jeg egentlig kun to måneder igjen. To og en halv. Jeg er litt (ganske) bekymret for hvordan jeg kan holde deadline, men samtidig vet jeg at det er relativt enkelt å utsette. Kjenner likevel et press på meg, og det er vel positivt i den forstand av at jeg helt ønsker å bli ferdig fremfor å jobbe med oppgaven i evigheter. Jeg trodde kanskje det var en spøk, men Jonas Brothers er seriøst tilbake. Ute med ny sang i morgen-- synes det er ganske mange artister som skal komme med/har kommet med nytt materiale i det siste. Kanskje det er sesong for det? Ikke vet jeg. Det lille jeg har hørt fra sånt klipp minner meg om Joe's DNCE. Det er ikke negativt det, men det blir spennende å høre hva som er deres nye "sound". I dag kuttet jeg nesten tommelen da jeg skvatt mens jeg kuttet grønnsaker. Mamma åpnet døren og den smalt, og jeg som er så skvetten og lever i min egen verden hadde veldig flaks som slapp et kutt. I morgen er jeg nødt til å ta meg turen til senteret for å hente en pakke, men jeg tror jeg skal tillate meg selv å dra på shopping. Helst sånn vindushopping da, hvor jeg ikke bruker noen penger. Unntaket er mat da, for jeg er nødt til å handle matvarer. Men har fortsatt litt lyst på en Subway. Får se hvordan jeg føler meg i morgen, men nå har jeg tenkt til å legge meg. Og jeg vil helst unngå å legge meg langt etter midnatt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar