onsdag 27. februar 2019

denna verden e forunderlig, men ikke like rar som du


Har definitivt nådd et nytt høydepunkt når jeg har gått med en truse på vrang en hel dag uten å legge merke til det. Har ingen unnskyldninger. Har ikke akkurat hatt den beste døgnrytmen de siste dagene, og leggetiden varierer såpass mye at jeg er redd standardavviket hadde vært forferdelig høyt. Men jeg prøvde, i går, tenkte jeg skulle legge meg før midnatt. Men det gikk ikke, og jeg sov i åtte timer etter jeg ble vekket av alarmen min. Også var det tilsynelatende ikke nok, så jeg la til en time til slik at jeg fikk tid til å drømme om en merkelig kjøretur til Sverige for harryhandel i svært vakre omgivelser. Jeg ble litt sånn i overkant entusiastisk om fremtiden forrige uke, og bestilte meg hjem en kjole. Var svært skeptisk, og det så ikke særlig bra ut da jeg åpnet pakken heller. Men den er visst magisk, for på kroppen ser den faktisk decent ut. Mamma har begynt et nytt rituale hvor hun hører på en kinesisk nyttårssang på repeat hver dag hun kommer hjem fra jobb. Det var nyttår femte februar, så dette har pågått i over tjue dager nå. Det er godt at jeg ikke kan kinesisk da, for ellers hadde det nok vært det eneste jeg hadde sunget på selv. Ok, to ord: Jonas Brothers. Det går rykter om en reunion, og jeg vet ikke helt hva jeg føler om det. Altså, hva slags sound skal de liksom komme ut med nå? Det er uansett spennende, og tenk om jeg faktisk fikk sett tenåringscrushet live? Herregud, jeg blir flau av å tenke på det, så jeg har tydeligvis returnert til 2008. Fortalte Sugar om broderens nye kjæreste, og jeg sa at jeg tror hun er tjuesju. Hun reagerte med å si at det var gammelt. Og da måtte jeg le, og påpeke at vi blir tjueseks i år, så det er snakk om ett års forskjell. Men seriøst, når vi sitter og tenker som vi gjør i en alder av tjuefem straks tjueseks, så tenker jeg at det egentlig er ganske likt i alle aldre? Kan ihvertfall se for meg selv som førtiåring men fortsatt føle meg som en kid. Det er to dager igjen av februar og jeg innbilte meg at jeg skulle være ferdig med analysen. Gir ikke opp helt ennå, men det virker litt latterlig ut. Uansett har jeg tenkt til å gi meg selv ut denne uken for å forhåpentligvis bli så ferdig som mulig. Prøver å gjøre alt så lite komplisert som mulig, selv om jeg er veldig flink til å komplisere ting. Tenk å være talentfull i ting som er praktiske da, det hadde vært fint. Dagens horoskop er veldig entusiastisk. Mener at jeg skal: "breeze through any outstanding chores without breaking a sweat today. You hardly feel like you are exerting effort when everything runs so smoothly. In fact, there may be so little on your plate that you end up finishing early". Det hadde vært fint, takker ikke nei for det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar