tirsdag 11. juni 2019

I wish you cared a little more, I wish you'd told me this before

Da var huset "fullt" igjen, og det er veldig merkbart. Passet kanskje ikke sånn veldig bra i og med at jeg kjenner PMS'en er igang også. Kjente jeg ble veldig irritert på mamma som insisterte på å varme opp fiskebollene mine, og dermed ødelegge de. Veldig frustrert over at jeg tilsynelatende ikke klarer å spille et kabal-spill. Tilslutt prøvde jeg å følge alle tipsene for å se om det gjorde det mulig å vinne, men det gikk faktisk ikke. Så jeg konkluderer med at det er et kabal-spill som er umulig å vinne. Lå også og tenkte på donuts før jeg skulle legge meg, så jeg er ganske sikker på at PMS is in the house. Det var ordentlig solskinnsdag i går, hvor det var sol hele dagen. Jeg satte meg ute i "pausen" min. Blir liksom dumt å ikke utnytte sol når det er blitt såpass sjeldent at vi har slik dager. Huden er ganske så hvit, og jeg kjente egentlig med en gang at toleransen min for sol har gått såpass ned fordi jeg egentlig aldri sitter ute disse dager. Så da var det veldig deilig å sitte ute i går, men det føltes også ut som om jeg skulle brenne opp. Søsteren var ikke særlig påvirket, og ved spørsmål til mamma, syntes hun at det ikke var så varmt. Jeg synes det er rart å tenke på at det er sommerferie, fordi jeg sitter med skolearbeid. Det er første gangen jeg gjør det i løpet av en sommerferie, sånn som jeg husker ihvertfall. Helgen ble brukt på å nyte mine siste timer hovedsakelig alene i huset, og jeg så blant annet på Vera og fjorårets Love Island. Ganske strake motsetninger, om jeg får si så. Ble også hentet av ekteparet og kid'en, og vi dro på mitt lokale kjøpesenter på en lørdag. Det er siste sted man egentlig ønsker å befinne seg, spesielt siden det var helligdag på mandag. Da måtte liksom alle innom butikken. Min belieber friend ringte mens jeg spiste "frokost" (klokken var ett), så da de ville sette seg ned for å spise lunsj/middag, foreslo Darren spøkende at jeg skulle kjøpe meg en drink. Og det var faktisk det jeg endte opp med; en aperol spritz, for jeg drikker vel egentlig ingen annen drink på sommeren. Utenom sangria da; det vil jeg veldig gjerne ha! De var ganske generøse med alkoholen, og jeg fikk liksom med restene fra prosecco-flasken, så det var absolutt merkbart i kroppen. Etter jeg sa hadet til gjengen, dro jeg på en annen matbutikk før jeg gikk hjem i regnværet. Hadde selvfølgelig tatt med meg paraply, og jeg kjente at det faktisk var veldig deilig vær å gå hjem i. Jeg har hatt relativt produktiv progresjon med oppgaven de siste dagene, selv om jeg fortsatt synes det er litt vanskelig å huske hvordan drøfting foregår. Håpet mitt er jo at jeg skal bli ferdig med kapittelet før jeg starter på jobb om tre uker, men erfaringen min hittil er at alt tar lenger tid enn det jeg ønsker. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar