fredag 7. juni 2019

I'd climb every mountain and swim every ocean just to be with you

Jeg ble sittende ganske mye lenger på onsdag, hvilket gjorde at jeg glemte alt jeg egentlig hadde planlagt å gjøre. Men i det minste kom jeg meg veldig langt med søkehistorien. Trengte litt mer tid til å gjøre ting ferdig i går før jeg sendte det videre til veilederen. Etter det, klarte jeg ikke helt å komme meg inn i oppgaven igjen. Satte meg ute i det varme fuktige været. Hadde kun solkrem i ansiktet, så jeg gikk inn igjen for å ta på meg solkrem på kroppen også, men da jeg kom meg ut igjen hadde det egentlig blitt overskyet. Men siden det var såpass varmt, ble jeg bare liggende ute og chillet. En del av meg ønsket at det bare skulle begynne å øse ned, for det var sånt vær det var. Etterhvert gikk jeg riktignok inn igjen. Gjorde en liten arm-økt, siden jeg gjorde en impromptu økt på onsdagskveld før jeg la meg. Altså, jeg er så svak i armene mine at det nesten er litt trist. Burde egentlig starte å gjøre daglige push-ups bare for å begynne å forbedre armmusklene. Kanskje jeg skal det? Det begynte forresten å øse ned utover kvelden, og det begynte selvfølgelig å regne i det jeg gikk ut av døra for å hente posten. Slapp unna med å bli litt våt, men jeg er glad jeg slapp å være ute da. Jeg har på en måte gjort meg ferdig med teorikapittelet-- har gjort alt jeg kan gjøre nå. Så jeg startet på idemyldring til drøftingen, fordi jeg ble helt blank på hva drøfting er. Kjenner at det egentlig skjer hver gang jeg skal skrive drøfting. Begynte litt på det i går, men har gjort mesteparten i dag. Har brukt en notatblokk siden jeg holdt på med resultatene mine, bare for å få tanker og ideer ned på papir. Noen ganger trenger jeg ting visuelt. Klarte faktisk å bruke hele notatblokken, så jeg måtte ta frem en ny en i dag. Har liksom brukt tusjene som tantebarna pleier å bruke til fargelegging når de er her, og Muji-pennene mine. Føles litt ut som om jeg driver med sånn "bullet journal", og det er noe deilig med det siden jeg ikke akkurat har lagt til rette for å bruke mine kreative sider på den måten. Det er en stund siden jeg har malt, men jeg kan ikke huske sist jeg har brukt tid til å tegne. Uansett har det å kunne bruke fargerike tusjer og penner for å skrive ned ideer til hva jeg faktisk skal drøfte vært veldig hjelpende. Det blir nok også morgendagens oppgave, dog jeg innså at jeg faktisk er nødt til å reise på butikken i morgen. Er nemlig pinse på mandag, og da er selvfølgelig alt stengt. Monchita kommer hjem på søndag, og mamma på mandag. Antar at de kanskje har lyst på litt mat, så da må jeg faktisk dra og kjøpe mat. Lagde pannekaker til kvelds i går, fordi jeg hadde spist meg stappmett til lunsj. Det er litt ironisk, fordi jeg og Marble snakket om at vi ikke helt skjønner folk som spiser pannekaker til middag. I dag hadde jeg tenkt til å lage bakte søtpoteter fordi jeg trodde vi hadde en eske med søtpoteter, men tror det er sånne asiatiske søtpoteter, så da ble jeg veldig usikker. Endte opp med å lage en wrap til lunsj, og fiskeboller til middag. Ganske fornøyd med det! Kjenner at jeg sakte suges inn igjen i Love Island-verdenen, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for at jeg ikke skal følge med på det lenger. Får se om jeg har viljestyrke nok da. Så faktisk på et par Skam-episoder i går, fordi jeg plutselig fikk lyst til det. Ett av mine favorittpar fra Skam var faktisk Eva og Jonas, så jeg så på en episode av sesong èn og siste episode fra sesong fire. Skulle på en måte ønske at de fikk kysset, og at de ikke ble avbrutt. Men på en annen måte synes jeg naturligvis at det var bra at det endte slik, for det hadde vært unaturlig hvis alle fikk sin happy ending. Jaja. Nå tror jeg at jeg skal prøve på det nye skjørtet mitt med litt ulike plagg for å se hvordan jeg liker det. Har liksom ikke funnet tid til det siden jeg kjøpte det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar