onsdag 19. juni 2019

we wind up in the same place, it's like we're looking for the same thing


Jeg er litt sånn nedfor og irritert på dagen i dag fordi jeg har vært mindre suksessfull og produktiv enn jeg hadde ønsket. Det er liksom to ting jeg skulle få ordnet i dag, og verken har blitt fullført. Den ene tingen var litt utenfor min kontroll, så det er ikke så mye jeg får gjort med det. Siden jeg brukte såpass mye tid på det, var det lite tid igjen til den andre tingen jeg skulle ordne. Og innen da var jeg naturligvis blitt hangry og sliten. Jeg har i det minste fått hentet pakken min i dag, som inneholdt sengesettet jeg har ventet på! Også klarte jeg å kjøpe meg atter en ny veske, for det er visst min nye greie. Eller tja, i mine yngre dager hadde jeg en langt større kolleksjon. Jeg er veldig fornøyd med vesken, fordi jeg synes den fyller et hull i veskesamlingen. Fargen minner meg litt om når jeg blander sjokoladeis og vaniljeis sammen. Stod på matbutikken i stad og ble liksom stående i ulike seksjoner over lenger tid både fordi jeg stod og tenkte intenst på hva jeg skulle kjøpe (hadde ikke skrevet handeliste) og fordi jeg snakket med en medstudent. Begge gangene jeg stoppet opp, kom èn av de ansatte og stelte seg ved meg. Det kan hende det var tilfeldig, men det føltes ut som om han ertet meg litt, med at han stelte seg der og stirret på det jeg stirret på i et par sekunder før han gikk. Han er en av de faste ansatte jeg møter når jeg er i butikken, så det kan jo også hende at han pratet til meg og jeg ikke hørte det grunnet at jeg hørte på musikk. I dag har det vært to ganger hvor jeg har måttet si sorry/beklager når noen har pratet til meg, så you never know. Jeg gikk igjennom Facebook-veggen min i stad for å finne noe spesifikt, men fy flate så kleint det er å se alt jeg har skrevet. Også er det jo komisk å se hva slags "språk" jeg har hatt opp igjennom årene. Mitt liv på internettet har jo vært dokumentert i ganske mange år, så da er det litt komisk å se tilbake. Blir selvfølgelig flau, men det er artig å se hvordan jeg har forandret meg og hvordan jeg ikke har forandret meg. Det har ikke vært en sånn veldig bra dag i dag, men i går hadde jeg en skikkelig bra treningsøkt med fokus på armer. Det var utrolig vanskelig å gjennomføre siden jeg ikke har armmuskler, men jeg kjente det virkelig. Og det er noe spesielt å trene armer, for jeg føler meg automatisk mye sterkere. Så ja, en god dag i går og en dårligere i dag; å leve livet -- en memoir av meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar