lørdag 15. juni 2019

By the way, you do things to my body. I didn't know that I was starving till I tasted you

Tok meg en fridag i dag, siden det var fantastisk vær. Det må sies at når det er såpass mye regn for dagen, så er man naturligvis mer takknemlig for sånne fine dager. Jeg har omtrent ligget i sola i hele dag og lest favorittboka som jeg leser minst en gang per sommer. Føltes litt ut som om jeg var på sydentur, bare at jeg lå hjemme i hagen. Det er liksom første gang jeg faktisk har ligget ute i bare bikini. Virker litt ut som om jeg hvert år finner frem håpet igjen om å få litt farge på bena, men som vanlig er det overkroppen som tiltrekker all sola. Klarte selvfølgelig å bli brent på overkroppen, selv om jeg smurte meg inn flere ganger, og tilslutt lå med et slags skjold av solkrem som ikke er smurt inn ordentlig (noe ala Bondi Rescue folkene som smører har sånt tykt lag med solkrem i fjeset). Endte også opp med å dekke overkroppen med skjorta mi, og da kjentes det faktisk ut som om solstrålene fokuserte mer på bena mine. Så kanskje det er det som er løsningen. Den siste uken har jeg blitt hektet på edderkoppkabal, jeg har sett ferdig sesong ni av den britiske krimserien Vera, og sett igjennom halve sesongen av fjorårets Love Island UK. Jeg har faktisk jobbet med masteroppgaven, selv om det kanskje ikke høres ut som det. Men jeg har måttet redigere teori igjen etter tilbakemeldinger, og det var en part som tok relativt lang tid, men som jeg slapp å bruke mye konsentrasjon på. Så da har jeg liksom halvveis sett på Love Island mens jeg har jobbet med det. Vera har jeg sett på mens jeg har hatt pauser, og det viser seg at hver sesong kun har fire episoder. Så det gikk fort! Jeg fikk refundert midler for sengesettet som jeg hadde forsøkt å bestille, så jeg la faktisk inn en ny bestilling for et par dager siden. Klarte også å legge til en kjole og et skjørt i bestillingen, men får se om det får bli i garderoben. Har tenkt på det plisserte skjørtet jeg kjøpte for to uker siden, og jeg tror faktisk at jeg skal returnere det. Synes det er skikkelig irriterende i og med at jeg faktisk reiste til flere butikker for å finne størrelsen min. Men hensikten med skjørtet skulle være at jeg kan bruke det både til pyntede anledninger og bare til hverdags. Men jeg klarer tydeligvis ikke å bruke midi-skjørt til hverdags, fordi det bare er utenfor komfortsonen min. Det er liksom noe ved det som bare automatisk får meg til å tenke på formelle greier, og jeg tror konsekvensen blir at jeg sjelden vil ønske å bruke det. Monchita og jeg reiste på kjøpesenteret på kvelden i går, fordi jeg måtte på butikken og handle mat. Men jeg inviterte Monchita med, så vi gikk igjennom et par butikker og fant blant annet en Hawaii-skjorte til henne. Vi var i en butikk som er ganske nærme butikken Mars jobber i, og jeg tenkte i hodet mitt "får se om Mars er hjemme". For det er så ofte jeg faktisk ser hun i butikken. Monchita og jeg stod der inne og ventet litt for å se om hun ble ledig, men det så ut til at hun var opptatt. Så vi reiste etter å ha vinket til henne. Vi ser henne uansett om en uke, for da er det Oyster sin forlovelsesfest! Crazy hvor fort tiden har gått altså. Jeg kjøpte meg et par gourmet-pølser som jeg har hatt lyst til å prøve ganske lenge nå. Lagde et par lammepølser i kveld, og det var veldig godt! Har også kjøpt en pakke smultringer siden jeg hadde cravings for det. PMS ass, gir meg cravings og kviser. Har èn ganske fremtredende kvise for tiden, og jeg prøver å unngå å røre den. Det er skikkelig vanskelig, for det er så fristende å skvise den. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Vet ikke om jeg var for lenge ute i dag eller hva, men jeg kjenner meg litt tett i nesa og hodet, så tror jeg skal legge meg litt tidlig i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar