fredag 21. juni 2019

when you think of love, do you think of pain?

Herlighet, kjenner at hormonene har jobbet i fullt de siste dagene. Det er svært lite synlig på bildet, men i stad fant jeg ut at nedre høyre side av mobilen har knust litt. Og det verste er at jeg ikke vet hvorfor og når det har skjedd. Ble genuint lei meg og skuffet over meg selv fordi jeg alltid prøver å behandle teknologiske duppeditter bra. Fant ut at det sannsynligvis kun er glassbeskyttelsen jeg har over skjermen som har knust litt, men jeg var likevel i ferd med å grine. Felte en tåre i går og en i dag som ikke var relatert til mobilen. Gjorde litt yoga i går, for det var det som føltes mest riktig ut, og jeg syntes det var komisk fordi man kunne velge mellom fire kort uten at du fikk se hva de innebar. Da instruktøren snudde kortene, hadde jeg visst valgt å fokusere på å være rolig. Men mens jeg gikk igjennom yoga-flowen, så kjente jeg egentlig bare på irritasjon og sinne. Så ja, hormonene fungerer bra ihvertfall. Er det noen som noengang stopper opp og kjenner på hvordan følelser påvirker kroppslige funksjoner? Det som er mest fremstående ved sinne hos meg er varme; føles litt ut som om jeg koker over, og det gjorde egentlig et godt grunnlag for økten med yoga. I går var jeg litt umotivert, rett og slett fordi emosjonene mine er litt sånn i rollercoaster og det føles ut som om jeg aldri skal bli ferdig med denne masteroppgaven. Var heldigvis mer produktiv enn dagen før, så det er jeg fornøyd med. I dag er alle medelevene mine som leverte i mai ferdig med høringer, og jeg kjenner at jeg er ganske sjalu på de. Skulle gjerne vært i deres sko nå, selv om jeg vet at det ikke nødvendigvis er gode sko å stå i heller. Har vel nevnt et par ganger at jeg gruer meg til høring. Det er selvfølgelig kun de negative opplevelsene jeg har hatt med muntlige høringer som popper opp i hodet når jeg tenker på det. Men jeg prøver å endre på hvordan jeg tenker på muntlige høringer, selv om det er en ganske vanskelig prosess. Først og fremst må jeg bruke fokus på å bli ferdig med denne oppgaven, og det blir så gledelig når jeg endelig er ferdig. Antar at jeg sannsynligvis kommer til å føle meg litt lost også da. Tiden går så innmari fort, og i morgen er det forlovelsesfest for Oyster som jeg skal bruke en del tid på i dag til å gjøre et par forberedelser. Også tror jeg Volla, Mog og yngste niesen kommer til neste helg. Og dager etter det er det Lynx og co. som kommer. Innen de har kommet, har jeg startet på sommerturnusen min og jeg er tilbake på jobb for første gang på mange måneder. Monchita reiser i starten av juli og blir borte omtrent hele sommerturnusen min, hvilket er litt komisk. Jeg ser frem til hennes hjemreise og å høre på hennes erfaringer med sin reise. I dag skal jeg prøve å skrive litt mer strukturert på drøftingen, og forhåpentligvis føle at jeg har kommet meg et steg videre. Senere må jeg bruke opp den italienske pølsen jeg kjøpte forrige uke; skal prøve å lage en pasta ala den hotellkokken i Mallorca lagde til meg i fjor.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar