søndag 1. desember 2019

All of your flaws and all of my flaws; when they have been exhumed, we'll see that we need them to be who we are. Without them we'd be doomed

Gårsdagen var faktisk ganske fin, om man ser bort ifra at det føltes ut som om øret mitt skulle fryse av da jeg var på vei hjem fra jobb. Jeg jobbet med relativt kjente folk, og det var en god stemning blant alle. Vi spiste rester fra ett av julebordene til "lunsj" og jeg hadde forholdsvis friske pasienter som jeg følte jeg fikk hatt ordentlige samtaler med. Det gjenstod litt kaos fra dagvakten, og jeg endte opp med å gjøre ting jeg ikke hadde trengt å gjøre fordi det var flere ting som ikke hadde blitt oppdatert. Men alt ordnet seg uansett, så det gikk veldig fint. Og det til tross for at jeg fikk mensen i går! Heldigvis skjedde det før jeg dro på vakt, men det er uansett aldri behagelig å ha mensen. Det som er fint er at alle smertene i forbindelse med førstedagsmenstruasjon nesten ble druknet i alt jeg hadde å gjøre på jobb. Jeg sov skikkelig dårlig i natt, og jeg aner ikke hvor ofte jeg våknet i løpet av natten, men det var nok ganske mange ganger. Etter jeg gikk på do klokken tre på natta, lurte jeg på om jeg bare skulle stå opp. Istedet la jeg meg igjen, og fortsatte til å døse. Føler meg ganske utslitt, og jeg bestemte meg for å utsette ryddingen og rengjøringen til i morgen. Eneste jeg har gjort er å skifte på senga og henge opp julestjerner i stuevinduene. Jada, for det er jo første desember og første advent i dag. De fleste naboene hadde hengt opp diverse julepynt allerede i forrige uke. Jul er koselig, men jeg synes den kan avgrenses til desember. Likevel var det en ganske fin gåtur hjem fra busstoppet i går på kvelden da jeg så alle julelysene. Jeg har skrevet mine nye mål for neste uke, og jeg har bestilt den gaven som skal sendes direkte til Lynx. Ellers har jeg koset med meg å lese Harry Potter fan fiction og hørt på gamle sendinger av P3-gull i bakgrunnen. Skal få strikket et par rekker også før kvelden er omme, og forhåpentligvis får jeg sovet ordentlig i natt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar