søndag 7. oktober 2018

Det e som æ trives i usikkerhet. At æ ikke trur det kan flyt

Jeg sov uten alarm i natt, og det gjorde at dagen min begynte litt senere. Søndager er som vanlig min ryddedag, og jeg gikk virkelig grundig til verks i dag. Kan ikke huske å ha støvsugd så mye før, men det var veldig tilfredsstillende. Jeg gikk igjennom alle skuffene på pulten min, kastet et par unødvendige greier og omplasserte andre ting som tilhørte andre steder. Jeg har en skuff og mer dedikert til CD'ene mine. Per dags dato bruker jeg egentlig kun Apple Music og en høyttaler, men det er fordi jeg ikke eier en CD-spiller. Og selv om jeg ser at CD'er ikke ser ut til å overleve fremtiden, så er jeg fortsatt motvillig til å bli kvitt CD'ene. Jeg kan nok minske kolleksjonen min, men i dag ble det en altfor vanskelig oppgave. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes at man er eier av utrolig mye papirer. Jeg har en stor lilla perm fylt med diverse dokumenter som jeg ikke tørr å kaste, fordi jeg er redd for at det er viktig å beholde. Begynte å se litt igjennom den i dag, men jeg innså at jeg ikke hadde utstyret jeg ville (aka. plastlommer) ha for å organisere permen. Det får bli mitt nye organiseringsprosjekt. Måtte også kaste ut en haug med sånne små prøveparfymer. Jeg lukter veldig merkelig nå, fordi jeg sprayet genseren min med disse diverse parfymene for å finne ut hvilke jeg ville beholde. Jeg klarte å redusere til to stykker som jeg la i reisebagen, fremfor den store esken de har ligget og samlet støv i. Jeg vasket flekker fra gulvet, dog på Monchita sitt rom. Men jeg satt på knær og skrubbet, og jeg følte meg som en av disse Youtuberne jeg har sittet og sett på. Jeg har nytt sengetøy på sengen, og jeg har faktisk tørket av støv fra sukkulenten min. Noen av bladene har fått sprekker i seg, hvilket er bekymringsfullt. Jeg aner ikke hva det skyldes, for det kan jo være så mangt. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med dagen, selv om alt har tatt litt lengre tid enn jeg hadde forventet. Jeg har ikke fått gjort min uttøyningsøkt ennå, så det får bli en litt sen kveld. Morgendagen er tenkt å anvendes på biblioteket på skolen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar