tirsdag 9. april 2019

Stenger meg selv i mitt rom. Det kaldeste rom, er alene for alltid

Tillot meg selv å skrive tanker rett ut, uten at jeg gadd å redigere. Så her er et innsyn i min hjerne: Her er eukalyptusbladene jeg kastet. De begynte å bli litt gule, så det føltes ut som det rette valget. Det tar meg en halvliter vann for å svelge to omega-3 tabletter som er laget for å være enkle å svelge. Innså at jeg har brukt for mye tid i èn database, og fant ut at de databasene jeg søkte i senere var langt mye bedre, og at jeg kunne ha funnet samme forskning mye enklere. Men jeg har også innsett at jeg bare er nødt til å begynne å skrive, og lete etter forskning litt etter hvert. Nå må jeg bare lese igjennom alle som jeg har tenkt er relevante, og eventuelt forkaste noen av de. I morgen skal jeg levere bok, så da gjør jeg likegodt en ukentlig matvareshop. Sitter og tenker på om jeg har lyst på sydenreise. Veldig støl i bena på en god måte, det har vært savnet. Hadde første ordentlige treningøkt på søndag. Jeg sier ordentlig fordi jeg følte meg bra nok til å gjøre litt mer intens økt, fremfor de to forrige som hadde vært rolige for å ease me back in. Veldig bra for meg.. det er noe med å kjenne at kroppen fungerer og kjenne seg kapabel (mener capable .. det er vel ikke noe som heter kapabel). Økende fornøyd med utsettelse av oppgaven, fordi det har hjulpet mye med å få mer tid til aktivitet, og bare det å avslutte arbeidet klokken seks. Alt føles liksom bare mer håndterbart. Innså at kanskje søsteren er hjemme rundt hennes egen bursdag, så da kan det hende jeg baker to ganger i løpet av en måned. Det er sjelden. Det er mer sånn at jeg baker en gang hver tredje måned. Maks. Jeg skal lese igjennom forskning nå, sikkert gjøre en sånn lett skumming, før jeg velger ut de mest relevante og leser igjennom de ordentlig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar