torsdag 18. april 2019

I just wanna feel your skin on mine, feel your eyes do the exploring

Jeg ble endelig ferdig med The Secret Diary of Adrian Mole ages 13 ¾ i dag. Ante ikke at det var en "kjent" serie. Syntes det var en ganske brå ending, men det er på en måte en ganske brå start også. Og det gav mer mening når jeg innså at det var en serie av dagbøker. Det er en veldig artig bok som fikk meg til å le ut høyt flere ganger, men jeg vet ikke helt om jeg kommer til å lese resten av serien. Leste boken i pausene jeg tillot meg selv i dag, og satt ute i det fantastiske været. Solte meg liksom ordentlig, dro på meg bikinitopp og shorts liksom. Men jeg fant ut at jeg har helt glemt å kjøpe solkrem til kropp i år. Tenkte sikkert at jeg hadde noe rest fra ifjor, men det eneste jeg hadde var kroppsolje med solfaktor tretti. Kjøpte den ifjor i håp om at bena skulle bli like brune som resten av kroppen. Det gikk ikke, men det var det jeg hadde i hus i dag, og det var ikke på tale om at jeg skulle sitte ute med eksponert hud uten noe solfaktor. Så da satt jeg ute og stekte. Det var ikke så lenge, men jeg så ganske rød ut da jeg gikk inn igjen. Påskesol er ikke noe som bør tas forgjeves. Skal bestille meg hjem solkrem til kropp, og eventuelle produkter jeg har behov for som sjampo. Apropos beautyprodukter, har jeg hatt litt tid til å prøve The Body Shop produktene jeg kjøpte for to uker siden, og jeg har dannet meg noen tanker. Jeg er ikke veldig fan av aloe vera ansiktsvasken fordi at det er en skum. Liker ansiktsvask som blir skummette når du jobber den inn i huden, men ikke når selve produktet allerede er skum. Men det er min egen feil for at jeg ikke leste ordentlig og gjorde research. Oljen er jeg mer fornøyd med, dog jeg er ganske sikker på at jeg vil foretrekke balmen, den dag jeg får prøvd den. Skal først bruke opp alt jeg allerede har. Huden har vært skikkelig bra over ganske lang tid nå, inntil i dag da. Det er to kviser på vei ut, men før i dag kan jeg nesten ikke huske sist jeg hadde en kvise. Og de gangene jeg har hatt kviser, har det vært relativt "milde". Det hender jo at jeg får ganske store kviser, og de gangene det skjer har jeg tendens til å ha 2-3 om gangen. Eller at jeg kanskje har en stor kvise en stund, og når den endelig er borte, oppstår det en ny en. Kan hende det er det som skjer nå. Skal uansett gjøre litt sånn multimasking nå, fordi jeg føler litt for å ha en sånn pampering-session før jeg legger meg. Jeg var ganske lite produktiv i går, hvilket var irriterende. Men jeg fikk skrevet en del av et delkapittel, så det var ihvertfall noe. I dag, derimot, har jeg faktisk vært veldig produktiv. Og hele dagen har egentlig føltes veldig tilfredsstillende, så jeg føler meg veldig bra akkurat nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar