fredag 10. mai 2019

ha'kke sett noe solskinn på lenge, litt som transylvania babé

Jeg er tilbake i en sånn periode hvor det føles ut som om jeg har mat helt oppe i halsen lenge etter måltidet er ferdig. Vet ikke helt hva det kommer av, om det faktisk er noe fysisk eller det er noe jeg innbiller meg. Sist gang det skjedde, så fikk jeg naturligvis dårligere matlyst. Hittil har jeg ikke kjent på kvalme, så det er ihvertfall fint. Jeg har gjort en pilates kondisjons- og styrketreningsøkt, og det er en sånn del av økten som er overraskende vanskelig. Det er liksom tilsynelatende enkelt, og kanskje det er enkelt hvis man ikke har gjort de forrige delene av økten, men det er såvidt at jeg klarer å løfte bena. Synes også at økta er ganske utfordrende for ben på måter jeg ikke vant til, men tror også at det bare er slik pilates er. Det var ihvertfall en veldig tilfredsstillende økt som virkelig krever mye av meg. Jeg ble omtrent ferdig med den redigeringen jeg hadde planlagt å gjøre på teorikapittelet, men det bestod av å slå sammen to delkapitler. Var på en måte gøy å forsøke å redusere antall ord, men nå har jeg klart å redusere til det antallet jeg skal ha når jeg er ferdig med kapittelet. Tingen er at jeg ikke har implementert forskningsartikler ennå, så det blir spennende å se hva jeg faktisk ender opp med å beholde. Tror jeg teknisk sett kan begynne på det i morgen, men det siste jeg har lyst til å gjøre er å starte noe nytt den siste "arbeidsdagen" min i uka. Så jeg har bestemt meg for å begynne på det på mandag, også skal jeg heller bruke et par timer i morgen på å prøve å redusere antall ord i de andre delkapitlene jeg ikke jobbet med i dag. Har lyst til å ta meg fri litt tidligere liksom. Synes at The Jonas Brothers har mettet Twitter-feeden min såpass mye siden de gjorde sitt comeback, at jeg nesten er litt lei. Som konsekvens av at det er så mye om de på min Twitter, har jeg også fått innsyn i vanskene med å få tak i billetter til turne og/eller meet & greet. Jeg synes personlig at sistnevnte er litt merkelig fordi det er et så unaturlig konsept, men det er min subjektive mening. Billettene ser også ut til å koste sykt mye? Jeg har ikke vært på konsert siden ifjor, men jeg kan ikke huske at konsertbilletter er såpass dyre med unntak om det er sånne m&g eller spesielle typer billetter. Vet ikke, men er jo tydeligvis litt skeptisk. Uansett, skal gjøre meg klar til sengs nå. I morgen venter som sagt litt mer redigering på meg, også må jeg innom posten. Kanskje jeg til og med skal se litt på blomster. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar