torsdag 9. mai 2019

I don't ever tell you how I really feel 'cause I can't find the words to say what I mean

Etter jeg hadde hatt en fin helg med bra søvn og rutiner, bestemte jeg meg tydeligvis for å ødelegge det ved å ligge oppe til klokken to på natta og følge med på nyhetene om Baby Sussex og Met Gala. Må innrømme at verken av de er noe som vanligvis ville ha interessert meg, og jeg lå liksom og tenkte at jeg heller burde legge meg. Som en selvoppfyllende profeti etter det jeg skrev på mandag, bestemte jeg meg for å utsette treningsøkt til i går fremfor på tirsdag. Det er virkelig siste innspurt for medelevene mine nå, så gruppechatten blåser opp minst en gang per dag med nye spørsmål. Skulle trodd at man kun trengte å skrive ferdig oppgaven, men så er det så masse formaliteter med oppsett, hvilke dokumenter som må godkjennes på forhånd, og lignende. Det gjør meg nervøs for når det er min tur, men jeg tror nok jeg vil kjenne på litt mer tid enn de som leverer nå. Jeg synes jeg både har jobbet langsomt og hurtig denne uken, men jeg kan ihvertfall si at jeg har vært produktiv. Har gjort en ny kalkulering for å se når jeg tror jeg kanskje begynner å bli ferdig, men så innså jeg egentlig akkurat at jeg sannsynligvis kommer til å sitte med oppgaven helt frem til fristen min i høst. Og det er fordi at veilederen min har sommerferie om ikke så lenge, og jeg rekker kanskje såvidt å sende inn et utkast for drøftingen min dersom jeg blir ferdig med teorikapittelet innen de neste ukene. Men så må jeg egentlig vente til etter ferie til å sende nye utkast for vurdering, og da har jeg et spillerom på en måned for å få vurderinger på de siste kapitlene jeg ikke har fått vurdering på. Og sikkert hele oppgaven i sin helhet i tillegg til alle disse dokumentene medelevene mine stresser med. Så ja, fint. Not. Ble litt stresset nå, men så husket jeg også på at min veileder er veldig flink med raske tilbakemeldinger. Og da er det faktisk ikke så veldig mye krise likevel. Jeg har selvfølgelig pirket på kvisen min, slik at jeg sikkert kommer til å ha arr en liten stund. Er det bare jeg som synes det er vanskelig å alltid vite hva kvisene mine kommer fra? Stod mellom hormoner og de nye hudproduktene som syndebukker, så nå har jeg tatt pause fra The Body Shop produktene jeg nylig kjøpte. Jeg har virkelig forelsket meg i Pinterest i det siste, og jeg aner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på å søke opp oppskrifter før i går. Fikk liksom plutselig skikkelig lyst på ordentlige pølser, men jeg ble litt blank på hva jeg kunne servere til. Pinterest er jo også en fallgruve for endeløs scrolling, så det er nok lett å miste et par timer der. Det er også fort gjort å havne på helt andre temaer, og jeg fant selvfølgelig frem til det som jeg tror er drømmekjolen min dersom jeg plutselig skulle bestemt meg for å gifte meg. Det var veldig uventet, og det synes jeg egentlig er et bra slagord for Pinterest. Været har vært litt trist i det siste, dog det var sol i går. Men det er veldig mye vanskeligere å stå opp til mørket, og i dag kjente jeg at jeg begynner å slippe tilbake til gamle vaner med å ligge i sengen leeeenge før jeg står opp. Samtidig er det noe beroligende å ha litt typisk vær, og jeg er veldig takknemlig for regnværet. Er det lov til å håpe på mindre brannfare liksom? Men så må man jo også tenke på flomfare. Så, vær så snill å gi oss litt balansert vær i år, værguder. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar