fredag 15. januar 2021

soft sounds of your breath and the sound of my heart

Det er fantastisk vær ute i dag. Kan se for meg at det er ganske fint å gå på ski i dag. Etter det værmeldingen sier, så er det siste ordentlige soldag i dag på en ukes tid. Jeg kan teknisk sett gå ut i hagen selv om jeg er isolert, men jeg prøver iherdig å unngå å smitte foreldrene mine. De hadde heldigvis negative tester, men vi får se. Nå forsøker jeg å kun holde meg til mitt eget rom og Monchita sitt. Jeg bruker til vanlig ganske mye tid på eget soverom når jeg ikke er på jobb, så det burde egentlig ikke være så vanskelig. Men jeg begynte virkelig å kjenne på det i går, at jeg begynte å føle meg litt sånn stir crazy. Jeg har sett ferdig nesten to sesonger av Mesterens mester. Trodde ikke at jeg faktisk ville bli ferdig med å strikke et garnnøste i løpet av isolasjonen min, men så observerte jeg at nøstet hadde blitt synlig mindre. Så kanskje det faktisk kan gå. Jeg har fått tilsendt litt diverse mat fra søsknene mine, hvilket var veldig hyggelig. Men absolutt unødvendig! Det er mer enn nok mat i dette huset til å holde oss gående ganske lenge. Fikk også et par moteblad, men jeg ble overrasket over at de faktisk klarer å overleve. Innholdet føles liksom så uinteressant ut, og nesten som om det aldri har oppdatert seg. Det kan jo godt hende at jeg rett og slett ikke lenger er interessert i mote på samme måte som jeg var. Det siste døgnet har nesen min begynt å renne veldig. Jeg er ganske tett, og kjente det i bihulene mine i går, for jeg begynte å kjenne trykk i hodet. Jeg håper at jeg slipper å ha symptomer i veldig lang tid, men jeg har egentlig akseptert at det kan være noe som vil være langvarig. Har forsøkt å skrive korona-dagbok i hensyn til symptomer, for jeg tror jeg har tendens til å underrapportere symptomer. Det er liksom nesten som om jeg ikke stoler på meg selv og at symptomet jeg kjenner på er reelt. I går lurte jeg på om jeg skulle prøve å være litt produktiv og jobbe litt, men så får jeg sånne øyeblikk hvor jeg kjenner at kroppen er ganske sliten. Men behovet for å alltid føle meg produktiv forsvinner visst ikke, til min store irritasjon. Ja, nei, planen for dagen er egentlig bare å strikke og se på MM. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar