tirsdag 5. januar 2021

hadn’t known you for long, but it felt like years 

Altså, sovemønsteret mitt er helt ødelagt nå. Står ikke opp før tolv liksom, og det er unormalt for meg. Kroppen er kanskje mer sliten enn jeg var klar over. Forhåpentligvis vil mine kommende dagvakter gjøre at jeg får litt bedre døgnrytme igjen. Tja, har jo netter igjen like etter det, så det blir trolig ikke bedre. Det var fantastisk med indisk i går, og det gir bare mersmak egentlig. Monchita reiste i dag, og jeg kjenner allerede at det tar litt tid å venne meg til det. Hun har tross alt vært her i to og 1/2 uke. I dag har jeg fått ryddet og vasket. Føles ut som om jeg har fått ordentlig orden på livet igjen. Nå er jeg nydusjet og gleder meg til å legge meg i en seng med nytt sengetøy. Har gledet meg til å bruke det nye sengesettet jeg fikk av Monchita til jul. Det er sateng i en off white farge og minner meg litt om å sove på hotell. Mens jeg ryddet i dag, skiftet jeg bilder i bilderammene mine. Jeg bladde naturligvis igjennom flere album, og kjente at jeg savnet litt å reise og å oppleve nye steder. Så faktisk på en vlog (Youtube) fra Paris, og jeg kjente at jeg kunne tenkt meg å dra tilbake. Dét er et tegn, for jeg føler meg egentlig ferdig med Paris (utenom de fantastiske empanadas'ene). Tror egentlig ikke at det blir noen utenlandsreiser på meg i år, men hvem vet? Det er vanskelig å forutse fremtiden når det er så mye som er usikkert. Jeg håper på å stå opp litt tidligere i morgen for å utnytte dagen bedre. Skulle vel egentlig møte Oyster i morgen, men det er blitt utsatt til helgen. Det passer bedre uansett, siden jeg er nødt til å handle mat og gjøre et par ærender i morgen. Må bare skrive liste over alt jeg skal gjøre slik at jeg faktisk husker det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar