tirsdag 26. januar 2021

Do I keep the dog or do you want him? When I look at him, I think of you. The T-shirt that you're wearing, that's my favorite. Damn, I really thought that we would make it

Jeg er sykemeldt ut uken, og jeg håper at det er alt kroppen trenger. I går følte jeg meg nesten like dårlig som den dagen jeg innså at det var noe gærent med kroppen. Det var veldig kjipt, fordi jeg har jo tenkt at jeg er på bedringens vei. Natt til i dag har jeg sovet i ti timer, og hadde trolig sovet lenger om det ikke hadde vært for pappa som vekket meg. Jeg føler meg litt sliten i dag, men mye bedre enn i går. Jeg har vasket og ryddet mens jeg har hørt på det nye albumet til Zayn. Jeg skulle liksom kjøpe Fine Line (sangen) av Harry Styles i går, da jeg så at Zayn hadde et nytt album. Hørte på previews av alle sangene, for jeg har avsluttet Apple Music abonnementet mitt. Jeg fant nemlig ut at jeg bruker faktisk mer tid på Youtube for å høre på musikk, og det er fordi jeg blir så raskt lei av sanger. Videre lager Youtube automatisk sånne spillelister med sanger som jeg har hørt på tidligere, samt at de introduserer nye sanger. Så ja, nå er jeg sånn old skool: kjøper faktisk sanger og album fremfor å bare ha unlimited streaming. Uansett, jeg synes det nye albumet til Zayn er veldig fint. Det fremhever skikkelig vokalene hans, men det føles også ut som et skikkelig personlig album. Det føles liksom veldig autentisk ut, og det blir jeg tiltrukket av. Minner meg liksom om Drake sitt album Take Care i den form av at vi får et ekte innsyn i livet hans. Det føles nesten litt ut som å lese en annens dagbok. Favorittsangen min av Zayn fra det nye albumet er Outside. For meg er det ganske klinkende klart hvem sangen handler om, og det er nesten litt vondt å høre på sangen. Jeg synes ellers at Tightrope er veldig fin. Det er veldig lenge siden jeg har vært litt entusiastisk når det gjelder musikk, så det var veldig fint å oppdage at Zayn hadde gitt ut nytt album. Jeg begynte å se på langrenn igjen mens jeg var isolert, og i går satt jeg å så på renn fra helgen. Det var dramatiske greier altså. Det gjenstår ett renn som jeg ikke har sett. Jeg skal se på det mens jeg strikker. Jeg er faktisk straks ferdig med teppet. Tror jeg er ferdig enten i kveld eller i morgen. Så jeg måtte bestille meg litt nytt garn til et nytt prosjekt. Ble litt inspirert av en kollega som strikket et skjerf til en venninne. Jeg er så vant til å strikke med garn som trenger 3,5-4mm pinner, og jeg synes egentlig at det er mest behagelig. Men det tar tusen år å bli ferdig. Så nå har jeg faktisk bestilt garn som krever 9mm pinner. Så det blir mildt sagt spennende, for jeg har trolig aldri strikket med så tykt garn. Nei nå gleder jeg meg til jeg får garnet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar