onsdag 9. august 2023

every time I try to fly, I fall without my wings

Hvor lenge varer en hoste liksom? Nå er det slik at jeg stort sett har det fint store deler av dagen, men at hostekulene kommer på morgenen og når jeg skal legge meg. Jeg er ganske lei. I går gjorde jeg endelig ferdig broderiet mitt (avbildet). Jeg fikk sånn broderings-kit som bursdagsgave i fjor, og jeg skjønte meg liksom ikke helt på det. Volla begynte på det for meg i sommer, også gikk det opp et par lys for meg. Det har vært artig å lære seg litt ulike typer "stitches". Jeg dro også innom biblioteket i går for å hente "Again, Rachel" av Marian Keyes. Keyes har en hel serie om ulike medlemmer av Walsh-familien, og dette er en oppfølger til den forrige boken om Rachel Walsh. Jeg har aldri vært særlig glad i den boken, men jeg har likevel lyst til å lese oppfølgeren. Det hadde vært en drøm om Keyes skrev en oppfølger til "Lucy Sullivan is getting married". Samtidig tror jeg kanskje det er best om hun ikke gjør det. Jeg skal begynne på boken i dag. Jeg hadde egentlig lyst til å gå en tur innom mitt lokale kjøpesenter i dag. Føles ut som om jeg har vært på utkikk etter en treningstights i evigheter, men jeg orker nesten ikke å bestille noe hjem, fordi det er så varierende med passform. Så da blir det egentlig enklere å bare dra til butikken og prøve på. Det som er kjipt med det, er jo at utvalget er betraktelig mindre. Akkurat nå har jeg èn treningstights jeg er fornøyd med de. De to andre sklir stadig nedover, og det ender opp med at jeg helst kun bruker de dersom jeg vet at jeg ikke skal gjøre noen økter som krever mye bevegelse. Det som kanskje er litt unormalt er at jeg helst ikke ønsker en svart tights. Så det gjør alt vanskeligere. I går hadde jeg en skikkelig bra treningsøkt. Jeg trente armer, skuldre og rygg. Og jeg kjenner på kroppen i dag at jeg utfordret meg selv med vekter. Følte meg ikke ferdig med den økten, så jeg gjorde litt ab-øvelser som var utrolig utfordrende. Magemusklene mine har tydeligvis gjemt seg helt, og det er kanskje ikke så rart siden det er år siden jeg sist pleide å dedikere tid til å trene de. Etter det bestemte jeg meg for å trene litt utholdenhet med dansetrening. Koordinasjonen min er ikke akkurat tipp topp, men det var veldig morsomt med dansetrening. Jeg måtte jo le av meg selv, og jeg var glad for at det ikke var noe speil foran meg. I dag skal jeg bruke litt tid på å gå igjennom målene mine, revurdere og reflektere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar