onsdag 2. august 2023

Doesn't seem to matter what I do, I'm always number two. No one knows how hard I tried

This guy altså. Jeg er fortsatt obsessed med I'm Just Ken av Ryan Gosling, og jeg har nå funnet ut at han var en del av Mickey Mouse Club. Så jeg burde jo absolutt ikke ha blitt overrasket over at han har flere talenter. Jeg var liksom så skråsikker da jeg påpekte til Monchita at det sikkert ikke var han som faktisk sang sangen. Men neida, han kan jo synge! Jeg gikk igjennom forbruket mitt for juli, og det var ganske likt juni. Høyere forbruk enn ellers i løpet av året, men det er jo kjent for min del. Til sammenligning med fjoråret har jeg brukt litt mindre penger og spart mer, men jeg ser at forbruket på mat har steget betraktelig. Så det sier litt om økte priser. Nå skal det sies at jeg stort sett har kjøpt det jeg alltid har pleid å kjøpe, så jeg har kanskje ikke vært mest økonomisk. Det blir nok et høyt forbruk i august også, spesielt fordi jeg har ferien min i august. I dag hadde jeg spist ferdig frokost, vasket tøy og hengt opp til tørk ute, tatt oppvasken som har ventet på meg, vannet planter og handlet mat innen klokken var ti over tolv. Jeg er himla fornøyd med det. Skulle gjerne ha sovet lenge i dag, men kroppen min lot meg ikke gjøre det. Så da får man heller være produktiv. Det skal regne i dag, så jeg får prøve å holde øynene litt åpne med tanke på tøyet som henger ute til tørk. Jeg har virkelig begynt å glede meg til at foreldrene kommer hjem fordi jeg ikke orker å høste mer greier i hagen. Og det er egentlig ganske deprimerende å se at ting dør fordi de ikke blir ivaretatt. Det er noen agurkplanter på balkongen som jeg tror bare er ferdige. Oh well. I dag skal jeg meal preppe, trene og ta meg en dusj. Så nå skal jeg dampe litt dim sum til lunsj før jeg begynner på prep. I morgen er det tilbake på jobb, og jeg kan virkelig glede meg over at det kun er tre vakter som gjenstår før jeg tar ferie! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar