mandag 21. august 2023

once called me forever, now you still can't call me back

Jeg vant ikke budrunden, og jeg var ganske lettet over det. Men det var veldig interessant å være med, for jeg tror nok kanskje jeg kunne ha vunnet dersom jeg virkelig ville. Nå vet jeg i det minste akkurat hva jeg er ute etter, så jeg må bare følge med på markedet. De siste dagene har jeg blitt litt obsessed med matlagingsspill på mobilen og kastet bort tid på det. Men når jeg har vært irritert over meg selv for det, så har jeg bare tenkt at dette faktisk er ferien min. Da må jeg få gjøre det jeg vil, og å spille matlagingsspill er visst en av de tingene. Ellers har jeg vært på IKEA fordi en av tingene som gjør at jeg ikke føler meg klar for boligkjøp, er at det er så mange basic ting jeg ikke eier. Men det som kanskje er litt irriterende er at jeg er så innmari kresen på ting, så det holder liksom ikke å kjøpe ditt og datt. Jeg må innom flere butikker for å se på utvalget før jeg kan ta en avgjørelse, og det er ganske slitsomt. Jeg er for eksempel veldig spesifikk på hva slags skjeer jeg foretrekker, hvilket gjør at jeg omtrent ikke klarer å kjøpe bestikk. Men ja, poenget er at jeg prøver å kjøpe litt av de tingene jeg føler at jeg trenger. På den måten blir jeg kanskje litt mer komfortabel med tanken på boligkjøp. Jeg pleier å ha behov for litt tid på meg når det kommer til store avgjørelser, så dette er ikke ulikt meg. Ellers gjorde jeg ferdig Iron-serien til Caroline Girvan i går. Hele forrige uke var litt preget av menstruasjonen min, følte meg ganske nedfor og lite motivert for fysisk aktivitet. Heldigvis var jeg ferdig før helgen, så motivasjon for trening kom tilbake. På lørdag svettet jeg så mye at jeg tror jeg slo en ny rekord. Det er ikke alltid godt å vite, men jeg vet alltid at det blir en god treningsøkt når jeg følger en av Caroline sine økter. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre videre nå som jeg er ferdig med Iron-programmet. Jeg vet ikke helt om jeg ønsker å gå tilbake til et av Epic-programmene, fordi de varer ca. 10 minutter lenger. Og nå har jeg blitt vant til økter på 30-40 minutter. Kan hende jeg bare skal blande litt, men jeg vet i hvert fall at jeg ønsker å gjennomføre Iron-programmet en gang til. I dag har jeg prøvd å stå opp litt tidligere for å venne kroppen til en grei døgnrytme igjen. Har nemlig sovnet etter midnatt den siste uken, og jeg skulle helst heller ha lagt meg tidligere og stått opp tidligere. Spesielt fordi jeg skal på dagvakt neste uke, og da er det greit å føle seg litt opplagt. Men det var veldig vanskelig å stå opp i dag, og jeg endte opp med å ta meg en dupp ute i solen faktisk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar