lørdag 20. mai 2017

I've been searching for a trail to follow again, take me back to the night we met

Det gjenstår akkurat en uke igjen til det blir bryllup, og jeg har derfor brukt tid på å skrive et kort. Måtte dra frem alle bøkene mine som handler om kjærleik for inspirasjon. Nå har jeg skrevet noe jeg er semi-fornøyd med, men det får gå. Forrige dagen tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av Netflix-abonnementet mitt igjen, og jeg begynte å se på Elementary fra starten. Jeg så jo tilfeldigvis på et par episoder av det i slutten av april, da Ale var på besøk. Og jeg savner virkelig å se på den britiske versjonen av Sherlock Holmes, så akkurat nå er Elementary en slags erstatning. Jeg er ikke like glad i den amerikanske versjonen av Sherlock-- det er veldig amerikansk, men det er likevel en erstatning. Jeg oppdaget en uåpnet potetgullspose i snacks-kurven for noen dager siden, men jeg har avstått i håp om at jeg kan forhindre flere kviser. Åh jada, ansiktet har plutselig bestemt seg for å gi meg flere ubehagelige kviser på samme tid. Det er spesielt flaks for meg at jeg snart skal i bryllup. Mistanken min er at det er et hormonelt utbrudd, og da er det ganske lite som kan gjøres. Forhåpentligvis forsvinner de innen jeg skal i bryllup, og forhåpentligvis er menstruasjonen litt sen, slik at jeg slipper å ha det i bryllupet også. Tenk så fint å kunne time menstruasjonen-- "åh, nei, jeg skal jo bort de fire dagene, da tror jeg heller at jeg tar menstruasjonen neste uke". 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar