torsdag 18. mai 2017

Get out while you can. You don't understand, she doesn't know how to lose

Nå er det omtrent èn uke igjen til søsterens bryllup, og det får meg såklart til å mimre om forrige bryllup jeg var en del av. Jeg kan egentlig ikke sammenligne noen av bryllupene jeg har vært i, for alle har vært veldig forskjellige. Denne gangen blir det vielse på tinghuset dagen før feiringen, noe jeg aldri har opplevd før. I dette bryllupet blir jeg antakeligvis ansvarlig for noen av tantebarna mine, og i tillegg til å prøve å ta noen bilder innimellom. Det blir veldig spennende. Nasjonaldagen har vært, og det er første gang jeg ikke har møtt kilo-gjengen på flere år, så det var ganske spesielt i seg selv. Humøret mitt har vært veldig vær-avhengig den siste tiden, og selv om det var ganske traurig i går også, ble det triste humøret visket bort med stoltheten. Det ligger mye stolthet i hvordan nordmennene feirer nasjonaldagen, og stemningen er så bra. Ble faktisk kun èn is på meg. Jeg sov igjennom hele natta, hvilket er et supert utgangspunkt, og har hittil brukt en haug med tid på rydding. Ute er det såpass fuktig at jeg nesten trodde jeg var tilbake på Indochina-reisen min. Det ser ut til at det blir litt sol fremover, så jeg er fremtidsoptimistisk. Forrige dagen klarte jeg å se på en live stream av Niall, der han hadde en liten konsert. Det var tilfeldig at jeg klarte å se den live, for jeg trodde i utgangspunktet at jeg så på et opptak, men nei. Du føler deg som en ganske stor fan når du ser på en live stream, og det er noe jeg ikke har gjort på lenge, så det var egentlig veldig koselig. Dessuten spilte han en ny sang som har en veldig prominent elektrisk gitar-del som jeg virkelig liker. På dagens agenda er det trening, og i morgen håper jeg på å få gjort en haug med errender jeg har utsatt å gjøre. Ah, "voksenlivet". 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar