mandag 15. mai 2017

she'll run with your mind to pull you in tight, then trade you in for something new

Yngste nevøen fylte to i går. Vi hadde en liten feiring da jeg og Volla var på besøk, og det er så artig å se på hvordan personligheten hans utvikler seg. Han er så pratsom, selv om jeg har veldig vansker for å forstå hva han mener. Men han kan si noe til meg, og stirre på meg og forvente et svar tilbake når jeg har hørt noe ala "digjeflyyr". He cracks me up, må jeg si. I går tok jeg bussen hjem rundt midnatt. Og mens jeg gikk hjem i mørket i det milde været, funderte jeg over livet. Krysset veien over til huset mitt, og der forhagen min er vendt, er den "nye" naboens bakhage vendt. Trodde jeg så en skygge, men innså at jeg så rett på naboen. Damen som jeg aldri har sett før. Har aldri hilst på disse naboene, i det jeg tror er litt bitterhet for å ha investert i huset som reduserer privathet for mitt hus. Jeg sitter jo og ser rett inn i vinduene deres og vice versa. Vurderte om jeg skulle si hei til damen, men jeg syntes det å slå av en prat med henne ved midnatt i mørket virket litt merkelig. Dessuten var jeg sliten og sulten. Sovnet klokken tre natt til søndag, etter en veldig kjekk kveld med Kiwi og min belieber friend. Det ble sushi, esc, og diskusjoner. Kiwi fikk resultatet hun ønsket, mens jeg og min belieber friend var ufornøyde. Da jeg kom hjem, sov jeg i sju timer. Det skal være nok, men jeg kjente på det i går kveld. Følte meg veldig sløv og klarte knapt å gi rapport til nattevakta. Også gå overtid i tillegg, nei fysj. Det var veldig deilig å legge meg, og jeg sov i ni timer, dog med flere turer på do. Drømte jeg var gravid, så kanskje det var derfor jeg måtte på do så hyppig? Jeg har brukt dagen på å rydde, ettersom jeg ikke fikk tid til det i går. Egentlig skal jeg prøve meg på min typiske søndagsøkt også, men trening virker veldig lite fristende. Faktisk så er dette været så deprimerende at jeg helst bare vil ligge i sengen. Og da lurer jeg på hvordan nasjonaldagen kommer til å bli. Nei, nå må jeg nesten ta meg en is. Cheer up, liksom. Heldigvis har jeg One Direction gutta som alle gir ut musikk for tiden. Hjertet smelter når jeg ser at de er så støttende mot hverandre, og jeg døde litt i meg da jeg så Liam og Niall sammen. Ikke for å nevne at Liam hørte på Niall opptre. Nå er jeg veldig spent på hva Liam har å by på. Tror jeg skal prøve på en tidlig kveld, og ta meg den isen nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar