torsdag 8. juni 2017

your hand is warm, but my heart is blue

For en tid tilbake, før jeg i det hele tatt så på Skam, innså jeg at jeg hadde en ting for "Isak". Det burde jo være ganske klart for meg, da jeg stirret på bilder av han (og "Even"). (Til mitt forsvar var alle obsessed med Isak og Even på alle sosiale medier, og det var umulig å ikke se et bilde av de). Den følelsen når du snart er i midten av tjueåra og blir sjarmert i senk av en tenåring. Også måtte jeg tenke på Kiwi, den gangen da hun påpekte at jeg hadde en type. Jeg trodde alltids at jeg hadde en slags type utseendemessig, men det har forandret seg ganske mye igjennom årene, så jeg bortkastet den ideen. Men det viser seg at det går mer på personlighet. Kiwi hadde ikke feil, men hun har bevisstgjort meg på at jeg har en type. Så når jeg synes noen er attraktive, så kan jeg måle det i Kiwi's forklaring på hva som er min type. Isak går under det som kategoriseres som "min type"-- har fått bekreftet dette med Kiwi. Uansett, jeg satt og hørte på intervju med skuespilleren som spiller Isak i går. Jeg hører egentlig kun på intervju av Niall Horan, og innimellom resten av gutta fra One Direction. Så, når jeg satt der og hørte på intervjuet og gliste, så døde jeg litt av meg selv. Plis si at dette er forbigående. Apropos Skam, lurer jeg faktisk på om jeg bare blir nødt til å begynne å se på det før det er ferdig. Ville i utgangspunktet vente slik at jeg slipper å vente på hver episode. Men nå begynner straks sommerturnusen min, og da blir det ganske travle dager fremover. Jeg må innrømme at jeg har unngått jobb i en liten stund nå, og tanken på å skulle jobbe så mye i sommer er veldig kjip. Sitter og uffer meg liksom. Forhåpentligvis er det en rolig sommer, men jeg tror ikke helt på det. Hvorfor må jeg være voksen? Jeg fikk en mail angående at Harry Styles kommer til Oslo på turneen sin også. Det er gode nyheter, men Kiwi er muligens borte da, og da føles det litt sånn "hva er vitsen?". Musikkstilen hans er nå litt utenfor min, men det ser ut som han har med seg Leon Bridges på turne, og han vil jeg absolutt høre på. Det spørs nå om jeg i det hele tatt klarer å få tak i noen billetter. Har følelsen på at det kommer til å gå dårlig. Jeg har ikke lyst til å trene i dag, og jeg klarte å kjøpe pølsebrød som var utgått på dato og blitt muggent. Jeg har rett og slett en litt negativ dag i dag, tror jeg. Nå skal jeg se på gamle videoer av One Direction. Det bør gjøre noe med humøret. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar