onsdag 14. juni 2017

I wanna write you a song, one to make your heart remember me. So any time I'm gone you can listen to my voice and sing along

Jeg bestemte meg for å dra på jeans-jakt i dag, en fysisk jakt denne gangen. Dessverre kom jeg hjem uten jeans, og jeg tror kanskje at jeg bare må glemme å finne et par jeg forelsker meg i. Jeg vet ikke hvor mange klesplagg jeg har prøvd på i dag, men det har vært en haug. I stedet for jeans, kom jeg hjem med rosa klesplagg, deriblant denne hettejakken. Klarte ikke å dy meg da jeg så at det stod "not your babe". Er ganske trøtt i skrivende stund, fordi jeg våknet opp tidlig for å kunne få tak i Harry Styles billett. Fikk en mail forrige uke, hvor det stod at jeg var invitert til pre-sale for konsertbilletter. Og hele den uken har jeg satt og tenkt på om jeg virkelig skal dra på konserten hans. Det er jo slik at jeg omtrent ikke har hørt på sangene hans foruten Sign Of The Times og Sweet Creature. Det han har utgitt nå er ikke helt min stil, og da virker det litt merkelig å skulle dra på konserten hans. Men så har jeg plutselig satt meg ned og sett på gamle videoer av One Direction, hadde sangene deres på repeat. Og det fikk meg til å tenke på gamle minner. Tingen er at livet mitt har vært såpass innviklet med gutta, at noen ganger kan jeg tenke på et minne om de, og det fører til et minne om mitt eget liv. Hvor stor prosentandel har jeg brukt til å lese One Direction fan fiction i forelesningssaler liksom. Jeg har vært heldig nok til å kunne dra på flere konserter med de, og det har alltids vært en glede. Så i går kveld hadde jeg egentlig bestemt meg, og jeg fikk jammen meg en billett i dag. Det blir spennende å oppleve Harry på denne måten. Også gleder jeg meg til Niall også drar på turne-- selv om jeg har en snikende mistanke om at han ikke har tenkt seg til Norge. Det er tross alt Harry som har størst forhold til dette landet. Fridagene har minsket i raskere hastighet enn jeg ønsket, og morgendagen brukes antakeligvis med min belieber friend. Nå skal jeg faktisk se på mer One Direction, fordi jeg vil. Også gleder jeg meg til å sove, fordi det er sånne ting man setter pris på som voksen (erm, "voksen"). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar