torsdag 22. juni 2017

fingertips putting on a show, can't you tell that I want you baby

Våknet tidligere enn planlagt, men klarte omsider å sovne igjen heldigvis. Det er veldig kjipt å ikke få sove når du faktisk har fri, men det er også deilig å starte dagen tidlig fordi døgnet blir litt lenger. Du får liksom mer tid til ting. I dag gleder jeg meg til å høre på den nye Kodaline-sangen. Forhåpentligvis har jeg ikke for høye forventninger. Jeg var ikke den største fan av det forrige albumet deres, og det er trist fordi jeg er veldig glad i det første. Så forhåpentligvis blir det tredje albumet et favoritt. På lørdag skulle jeg gjerne vært på festival og sett på Gavin James og First Aid Kit. Men jeg synes det blir litt mye penger på to artister, og jeg har jo allerede brukt for mye penger (i mine øyne) på Harry Styles. Det skal sies at dagen etter jeg hadde kjøpt billett, så hadde prisene mer enn fordoblet. Det viser seg at jeg har skaffet meg en platinum-billett, så jeg var vel heldig med den. Jeg innså at Leon Bridges faktisk ikke skal være med på den europeiske delen av turneen, så det er jo skikkelig nedtur. Nå synes jeg det har vært så utrolig lenge siden jeg har vært på konsert, at jeg håper det dukker opp en artist jeg virkelig har lyst til å se. Kanskje jeg faktisk må revurdere festivalen. I går ble jeg plutselig veldig interiør-inspirert igjen, og hadde lyst til å kjøpe alt som finnes. Kunne tenkt meg en tur på senteret av den grunn, men tror at jeg skal unngå det. I stedet blir det vel online shopping. I gjengjeld har jeg overført en del penger til bsu og sparekonto. Det har vært så lenge siden jeg har vært innlogget på nettbankene mine, på den ene hadde det faktisk gått seks måneder!! Også har jeg selvfølgelig glemt å bekrefte betaling på e-faktura, så jeg fikk en fysisk faktura hjem i posten. Det har faktisk aldri hendt meg. Voksenlivet, altså. Nei nå skal jeg nyte fridagen, og det kan hende jeg klarer å motivere meg selv til trening! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar