onsdag 7. juni 2017

you see my red as blue, I don't belong in your universe

Hadde store planer for dagen, skulle være så sykt produktiv. Men så har regnet stått på stortsett hele dagen. Til tross for at jeg hadde klart å pep-talke meg til å gå ut, så var vinden såpass merkbar da jeg gikk for å kaste søpla, så jeg bestemte meg for å utsette turen ut. Det var heldigvis en tur ut jeg kunne utsette til i morgen i stedet. Da sier værvarselet meg at det skal være noe sol. Jeg tar gjerne sol, takk. I et forsøk på å være produktiv, har jeg støvsugd, vasket sminkekoster og lest pensumlitteratur. Synes jeg har gjort en ganske grei jobb, og nå bestilte jeg meg et par jeans hjem i posten. Drømmen er at de passer bra, og utvider jeans-seleksjonen som stortsett består av mine to par fra Weekday. Jeg eier jo selvfølgelig åtte par jeans, men så skal det sies at det ene paret er ca. sju år gammelt. Jada, jeans har jeg lenge, men nå må jeg antakeligvis gjøre en sommerrengjøring i kolleksjonen. Uansett, jeg har hørt veldig mye på Sigrid den siste måneden, kanskje, og jeg er blitt inspirert av bukse-"gamet" hennes. Også hadde jeg et ønske om å "treat my self", så da ble det jeans. Sannsynligheten for at de faktisk passer er ganske minimal, så jeg har ikke store forventninger. I går satt jeg og hørte på Kodaline covre andre sanger, og jeg hadde nesten glemt hvor flinke de er. Dette coveret av Latch er jeg veldig glad i, og jeg innså at det kanskje er denne versjonen som inspirerte en X-Factor audition som jeg ble veldig imponert over for et par år tilbake. Nå skal jeg se en episode av Elementary før jeg tar natten. Blir faktisk første episode jeg har sett i dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar