mandag 26. juni 2017

We've taken different paths and travelled different roads. I know we'll always end up on the same one when we're old

Jeg hadde en veldig fin kveldsvakt i går, også hadde jeg en ganske typisk slitsom mandag. Hodet føles ganske tett, og jeg er i det minste glad for at jeg faktisk fikk gått fra jobben når jeg skal. Synes synd på legen som fortsatt ikke hadde gått innom alle pasientene da jeg var på vei hjem. Gleder meg til å sove, også blir det en kveldsvakt til før jeg har fri! I en dag da, det bør kanskje nevnes. Men når en jobber så mye, så blir liksom de fridagene du får veldig spesielle. Du må utnytte de, og alt som skal gjøres den uken faller som regel til denne dagen. Nå har jeg faktisk bestemt meg for å besøke Kiwi, fordi det er noe jeg hatt i tankene lenge. Så da går fridagen til det, og det gleder jeg meg til. Har tross alt aldri vært der familien hennes bor, så det blir spennende. Har i tillegg klart å planlegge min bursdagsfeiring, hvilket blir koselig. I utgangspunktet tenkte jeg at det ikke ville gå opp i år-- det er vanskelig å få til en dato som passer når de fleste er sykepleiere. Det var Ale som minnet meg på at jeg hadde kommende helg i tankene. Hadde visst nevnt at jeg kanskje kunne fått til en bursdagsfeiring. Har faktisk funnet en dato som passer for de fleste, og det er ingen spøk når man har en gjeng med sykepleier-venner. Det handler ikke så mye om å faktisk ha bursdag når en blir eldre. Kiwi spurte meg om bursdagsønske, og jeg svarte "Niall Horan". Ingenting annet, for er det noe jeg egentlig ønsker meg? Nei. Nå er det fokus på å faktisk få samlet venninnene, for det blir antakeligvis bare sjeldnere og sjeldnere. Da blir det jo alltids koselig å bli samlet igjen, og man kan prate høl i øret til de andre. Det har vært en slitsom dag, og jeg belønnet meg selv med sushi. Humøret er ganske bra heldigvis, og nå er planen å slappe av. Også rydde litt kanskje, siden det egentlig stod på planen for onsdag. Haha. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar