mandag 21. mai 2018

Like a rabbit in headlights, they’re stunned by all your charm. And I feel so damn lucky to have you on my arm

Jeg kan liksom ikke huske sist gang jeg var entusiastisk om en eksamen. Det jeg husker best er hvor lei jeg har vært av eksamener, og dermed at jeg kanskje har gitt litt mindre innsats i de. Nå, derimot, så synes jeg nesten at det er gøy. Skrivingen kommer nesten helt naturlig, og det er merkelig hvor mye glede det gir meg å skrive en sammenhengene oppgave. Får jeg skrive en innledning, hoveddel og en avslutning liksom? Halleluja! Det er jo passende at jeg har så mye glede av denne eksamenen, ettersom det er min siste eksamen på en stund. Målet mitt er å bli ferdig denne uken, og selv om jeg foreløpig synes dette er gøy, så har det vært frustrerende øyeblikk også. Men jeg er mer entusiastisk enn negativ, og jeg kjenner at jeg har lyst til å skrive en god oppgave. Jeg gjør liksom en bedre jobb. Det eneste negative er vel at jeg blir sittende så mye, og det føles ut som om jeg er en vampyr her jeg sitter inne når det er sol ute. Ja, også er mengden usunn mat (se: mine daglige donuts) kontra treningsmengden også ganske negativ. Jeg har ikke noe i mot litt ekstra på kroppen denne sommeren, men jeg er litt bekymret for tilstanden for organene mine og årene mine. Altså, det er nesten så jeg føler årene mine tetter seg med hver donuts jeg inntar. Men, dette er ikke akkurat noe jeg bestandig gjør, og det går straks slutt for mine daglige donuts (men jeg har også potetgullet mitt). Og om tre uker, så er jeg ferdig med skolearbeidet (forhåpentligvis), og da kan jeg prøve å være litt mer aktiv igjen. Og legge meg i sola og duppe av. Jeg har vært relativt produktiv med oppgaven min i dag, så jeg bestemte meg for å avslutte for dagen. Jeg er svært fornøyd med en produktiv mandag. Nå skal jeg faktisk se på oppgaven til en medstudent, før jeg bare skal slappe av resten av kvelden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar