fredag 26. februar 2021

Don't sweat the small things like I used to. All of those days are ghosts

Gårsdagen var veldig deilig. Gjorde en rask treningsøkt, fordi jeg visste at jeg trolig ikke hadde god nok kapasitet til å gjøre noe annet enn det. Måtte løpe ca. 20 meter for å rekke bussen etter jobb forrige uke, og da føltes det faktisk ut som om jeg ikke skulle få tilbake pusten. Satt på en måte og hyperventilerte i et par minutter før jeg endelig klarte å ta litt mer dypere drag. Så ja, jeg har vært litt forsiktig med fysisk aktivitet for tiden. Uansett var det en tilfredsstillende treningsøkt! Tok meg en dusj etterpå og deretter et fotbad. Smurte kroppen i et body butter fra Rituals som lukter litt spa, satt i morgenkåpen min og bare chillet. Jeg trodde kanskje at Mesternes Mester var over, men finalen kommer i dag. Jeg så i hvert fall igjennom de episodene jeg ikke hadde sett ennå. Jeg strikket mens jeg så på serien. Alt i alt var det egentlig en perfekt dag med self care i går. I dag har jeg strikket igjen, og nå er jeg tom for garn. Det er litt kjipt, men det åpnet for litt tid til å styre på med notatblokken min. Hadde lyst til å gjøre ferdig oversikt for pengebruk i februar, men jeg skal faktisk møte Marble i morgen. Da kommer jeg i hvert fall til å bruke litt penger på reise, så det gir ikke mening for meg å gjøre ferdig oversikten i dag. Det blir veldig hyggelig å se Marble igjen. Har ikke sett henne siden oktober/november. Jeg har jo egentlig ikke sett noen av vennene mine på flere måneder. Det føles liksom ikke så trygt ut når jeg vet at jeg jobber på et sted som gjør at jeg er ganske utsatt for smitte. Hadde jo planer om å møte Oyster, men så ble jeg jo faktisk smittet av covid-19. Eneste forskjellen nå er at siden jeg nylig har vært smittet av covid-19, så vet jeg at jeg har litt antistoffer i kroppen. Så jeg føler meg litt tryggere. Kan godt hende det er falsk trygghet. Gleder meg til jeg er ferdig med vaksinene, slik at jeg kan føle at jeg har litt mer frihet igjen. Det har vært utrolig fint vær i dag, noe som bare har gjort dagen min bedre. For et par dager siden så jeg et bilde av en gresk salat jeg lagde i sommer, så jeg lagde det i dag. Det er min favorittsalat, og den ser så fin ut også. Nå har jeg planer om en liten treningsøkt med vekter. Skal også vaske håret mitt, og kanskje til og med krølle det! Har ikke gjort noe med håret på lenge, så det gleder jeg meg til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar