tirsdag 23. februar 2021

Lost in an image, in a dream. But there's no one there to wake her up

Herregud, i dag er jeg sliten altså. Jeg sov egentlig bra i natt altså. Det var bare at det er et overbelegg på jobb, og det virker som om det skal fortsette i den trenden denne uken i hvert fall. Jeg gikk også mellom to tun, hvilket gjør at jeg må forholde meg til veldig mange kolleger og pasienter. Det er essensielt en oppskrift på kaos. Så det var gledelig å endelig dra hjem fra jobb, dog jeg stoppet innom matbutikken for å kjøpe blant annet epler. Det er farlig å dra på butikken når man er sulten og sliten, og jeg endte opp med en skillingsbolle som strengt talt ikke var nødvendig. Også kjøpte jeg frosne bær, chiliaioli og naan. Det var ting som absolutt ikke stod på listen min, men som fristet der og da. Jaja, det får være greit. Jeg skal egentlig jobbe dagvakt i morgen, men jeg har blitt forskjøvet til kvelden. Det er jeg egentlig skikkelig fornøyd med, i og med at det var så sykt slitsomt i dag. Jeg har heldigvis langfri etter i morgen, og jeg skal ikke takke ja til noen ekstravakter altså. Neida, jeg skal bruke de fridagene til å gå igjennom forbruket for februar, samt strikke på skjerfet. Tror jeg blir ferdig med garnnøstet til helgen. Jeg trenger minst ett nøste til for å bli ferdig med skjerfet, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha to nøster til, eller om det er nok med ett. Vil også strikke omtrent det samme skjerfet i en annen farge. Så egentlig bør jeg bestille nytt garn nå. Men jeg vil helst at garnkjøpet skal komme på mars-forbruket fremfor februar. Har jo tross alt brukt litt penger på servise denne måneden. Får bare strikke litt tregt. Nå må jeg ta meg en liten matbit før jeg skal begynne å legge meg. Jada, skal legge meg tidlig selv om jeg har kveldsvakt i morgen. Jeg håper på at jeg får sovet litt mer, for selv om jeg sov bra i natt, var det ikke nok timer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar