torsdag 25. februar 2021

I lose control, when I'm with you. I hope I haven't said too much


Dette er et gammelt bilde, men et perfekt bilde på et bra kjøp og et bomkjøp. Buksene brukte jeg vel aldri, mens jeansene ble mine favoritter inntil de rett og slett ikke passet lenger. Jeg har enda ikke returnert de jeansene jeg kjøpte forrige uke, for de er virkelig perfekte. Prøvde de på igjen i dag, og jeg ble egentlig bare mer usikker på hvorvidt jeg skal beholde de eller ei. De passer jo, men jeg innså at jeg kun eier bukser som har stretch i seg (og ett par som bare er oversized). Det er kanskje det som gjør at de nye jeansene føles så annerledes ut. Har bestemt meg for at de skal få henge i skapet i litt lenger tid før jeg tar en avgjørelse. I går hadde jeg egentlig en veldig fin vakt, jeg ble forskjøvet til kvelden sånn profylaktisk egentlig. Det var for å ta til høyde for mulig sykdom, men så ble det ikke sykdom. Så da var vi langt flere enn vi pleier å være på en kveldsvakt. Vi hadde det med andre ord veldig rolig. Jeg har egentlig klart å legge meg tidlig til tross for å ha en litt rar arbeidsuke med nattevakt til dagvakt til kveldsvakt. Men i går sovnet jeg ikke før halv to, og det kjenner jeg på nå. Hadde jo egentlig planer om å returnere jeans i dag, men siden jeg har bestemt meg for å vente, så tror jeg dagen går til self care. I dag er self care en treningsøkt og et fotbad. Det høres perfekt ut. Ja, også strikking da. Det må vel også være en del av min nærmest daglige self care. Gir mestringsfølelse og ro i sjela. Skjønner at det blir brukt som en form for terapi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar