søndag 21. februar 2021

we don't have to take our clothes off to have a good time

Det ble ikke en suksessfull tofu dessverre. Jeg skulle nok ha brukt litt lenger tid til preppingen, da tofuen helst skulle vært presset lenger enn jeg tok meg tid til. Videre klarte jeg å lage en alt for sterk tofu, hvilket gjorde at jeg egentlig ikke klarte å spise den heller. Så det var skikkelig irriterende. Men jeg har lært et par nye ting, og selv om jeg kanskje tar en pause fra tofu nå, så har jeg ikke mistet all håp om å mestre tofu. Jeg har støvsugd soverommet, også har jeg bestemt meg for å avvente med vaskingen til i morgen. Har nemlig blitt forskjøvet fra kveldsvakten min i morgen til natt i dag. Det gjør meg egentlig ikke noe, annet enn at døgnrytmen min sikkert blir fucked up. Nå er jeg jo tilbake til min "normale" turnus med nattevakter annenhver uke, og det betyr jo egentlig bare en evig kamp om å normalisere døgnrytmen min noenlunde. Annet enn støvsuging, har jeg skrevet mine ukentlige mål og ordnet ny timeplan. Har brettet klær og ryddet litt i undertøysskuffen min. Det er kanskje litt sent å rydde bort badetøy, men nå har jeg i hvert fall gjort det! Nå skal jeg strikke, lese fan fiction, se på Youtube -- aka gjøre akkurat det jeg vil. Jeg sover egentlig aldri før første nattevakt, så dagen i dag blir nok bare brukt til avslapping. Men det kan jo hende jeg likevel prøver meg på en nap etterpå. God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar