onsdag 24. mars 2021

I thought that you'd be here by now. There's nothing but the rain

Shit pommes frites, som jeg nå har begynt å si. I går hadde jeg egentlig en veldig fin dag på jobb. Vi var flere på jobb, samt at over halve pasientgruppen min var oppegående. Jobbet også med et par som er ganske effektive og som jeg samarbeider godt med. Så da blir det god gli. Ene kollegaen min klarte accidentally men not accidentally å sprute saline på meg. Vi fikk latterkrampe begge to, og det føltes litt ut som om det var sommer og vi skulle ha vannkrig. Det var merkbart at kollegene er tørste på sosial interaksjon, for da vaktskiftet kom, ble vi for å snakke. Jeg måtte tilslutt si adjø for jeg hadde planer om å returnere pakke og handle etter jobb. Det var akkurat det jeg gjorde, og jeg er ganske sikker på at jeg returnerte pakken min til akkurat samme person som utleverte den til meg. Vet jeg sa at jeg skulle vente til butikkene åpnet igjen for å prøve på sko, men nå har jeg jammen meg klart å bestille et par nye potensielle arbeidssko. Jeg har svært lave forventninger, men jeg innså også at butikkene trolig skal være stengte ganske lenge nå. Jeg er liksom i tvil om at de vil endre på de strenge reglene i tiden fremover siden det er påske neste uke. Ser jo at smitten øker i tråd med høytider og ferier. Så ja, jeg har bestilt meg nye sko. Jeg har jo egentlig også lyst på nye korte regnstøvler. Hadde lyst på det i fjor, men tenkte at det ikke skulle være så mye regn. Men det var jo mer regn i fjor enn på mange år, og med global oppvarming skal det trolig fortsette i den duren. Så ja, det står på ønskelisten min. Men det er liksom ikke såpass stor prioritet som arbeidssko. Skattemeldingen har kommet, og jeg skal prøve å få sett igjennom den og levere den i løpet av dagen. Men i og med at jeg har fri i dag, og det er sol, så skal jeg sitte litt ute i solen og strikke. Er nok ikke så varmt, men tror litt sol vil være supert for humøret. Har smurt ansiktet med solkrem, så nå er det bare å finne frem solbrillene og jakka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar