mandag 22. mars 2021

Kept me calm when I'd lose my temper. I'm just really grateful that I had you

Hadde filmkveld med mamsen i går. Mens jeg satt og kuttet opp grønnsaker til taco, satte jeg på She's The Man på tv'n. Så nemlig nylig en Youtube-analyse av karrieren til Amanda Bynes, og jeg ble fristet til å se disse klassiske filmene hennes. Det var veldig komisk å se filmen, mamma hadde latterkrampe. Og jeg fikk latterkrampe av at hun hadde latterkrampe. Det ble en sen kveld i går, til tross for at jeg egentlig var klar til å legge meg ganske tidlig. Jeg kan liksom ikke bare knipse med fingrene og satse på at jeg sovner på null komma niks. Så jeg har sovet i ca. fem timer i natt. Det er egentlig ikke så verst, men jeg føler meg dødstrøtt akkurat nå. Det var nok å gjøre i dag, men samtidig følte jeg at jeg hadde noenlunde oversikt. Og det er vanligvis umulig når jeg går mellom to tun. Så jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg føler meg så innmari trøtt. Det er nesten som om jeg skulle ha gått av nattevakt i dag. Forhåpentligvis sovner jeg tidligere i kveld. I morgen venter ennå en dagvakt, men så har jeg to dager fri før arbeidshelgen min. Skal prøve å få returnert pakken min samt handle mat i morgen etter jobb. Jeg er nemlig veldig glad i å ha fri på fridagene mine; altså at jeg slipper å gjøre ærender også. Det har jo vært utrolig fint vær i dag da! Og det ser ut til at det skal fortsette i et par dager til, så da skal jeg prøve å nyte litt vårsol og varmere temperaturer. Kjente i hvert fall at det for varmt å gå fra jobb med boblejakke på. Nå tror jeg at jeg skal ta meg en kroppsdusj og håpe at jeg våkner litt til igjen, ellers er det nesten bare å begynne å gjøre meg klar til sengs allerede nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar