tirsdag 30. mars 2021

Sitting with my legs across your torso. We are who we are when we're alone

Jeg hadde nesten helt glemt at det å lage egen burger var mulig. Har jo hatt så lyst på McDonalds i det siste, og fortsatt ikke gått innom. Kjøpte meg i stedet ingredienser til å lage burger selv, og det var veldig godt. Har også kjøpt meg ferdige pannekaker til dessert. For å steke de perfekte pannekakene har jeg nemlig på relativt lav varme. Problemet med dette er at det tar tusen år før jeg er ferdig med å steke ferdig hele pannekakerøren. Så ja, jeg har gått for et raskere valg. I dag stod jeg opp litt tidligere enn jeg kanskje ønsket. Samtidig var klokken ni og jeg løp ned til kjelleren for å starte en tøyvask. Spiste frokost, hvilket bestod av avokado og røkt laks på knekkebrød. Det sammen med makrell i tomat på knekkebrød er min favoritt-frokost for tiden. Jeg hadde kjøpt en boks med makrell i tomat, men den var borte da jeg skulle lage meg frokost på morgenen i dag, så det var litt nedtur. Etter frokost, støvsugde jeg soverommet og skrev en oppsummering for forrige uke i notatboken min. Ordnet også med pakken som jeg skulle returnere-- jeg er så glad for at jeg kjøpte meg dobbeltsidig teip, det er så praktisk og artig. Gikk en tur til posten i finværet og fikk sendt pakken i retur, hvilket var fint. Også mottok jeg visst pakken med de nye jobbskoene mine på døren. Jeg er ikke 100% bestemt på de, så akkurat nå lever de litt i skapet til jeg får prøvd de ut. Men hittil virker skoene til å ha veldig god demping, hvilket er akkurat det jeg har behov for. Så jeg tror faktisk at jeg skal beholde de, men igjen, skal prøve de litt mer på hjemme før jeg bestemmer meg. Jeg har som planlagt sittet ute og strikket i sola i dag, og det var veldig deilig. Nå tror jeg nesten at jeg skal legge meg litt i sengen og slappe av, for jeg føler meg faktisk litt trøtt i dag til tross for ni timer med søvn. Kanskje det er matkomaen som er ankommet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar