onsdag 10. mars 2021

You've got my devotion. But man, I can hate you sometimes

Jeg håpte på at siden jeg faktisk har hatt covid-19, at jeg hadde en fordel når det kom til vaksinen, men neida. Hodepine, frostrier og feber. Jeg våknet omtrent hver time i natt, og i dag våknet jeg med fortsatt hodepine, men heldigvis ikke noe frostrier og feber. I stedet var jeg svimmel og veldig kvalm. Endte opp med å måtte ta en paracet tilslutt. Heldigvis ser det ut til at jeg har kommet meg ganske mye allerede, og forhåpentligvis er jeg i normal form i morgen. Mye av dette er jo egentlig klassiske reaksjoner på vaksiner, men når du egentlig aldri har feber (det er ganske mange år siden jeg har hatt feber) så føles det jo veldig uvanlig ut. Blir jo også ganske fascinert av kroppen og den jobben den gjør -- kunne gjerne ha sett på immunforsvaret mitt in action. Uansett, hadde en ganske fin arbeidshelg. Ble ganske travelt på søndag da vi var begrenset med personale, og vi hadde flere pasienter utenfor avdelingen vår som jeg måtte innom flere ganger. Det gikk heldigvis fint, men jeg var glad for at vakten var over. I dag er fridagen min, også er det tilbake til jobb i morgen. I går oppdaget jeg at transaksjonen for garnet jeg bestilte i starten av mars plutselig var borte fra kontoen min. Har heller ikke fått noe e-mail om at garnet har blitt sendt heller, så jeg har delvis tolket det som at jeg ikke kommer til å få det garnet. Jeg bestilte jo garn fra en annen nettbutikk enn vanlig fordi de hadde garnet mitt i en annen farge som er utsolgt på alle andre nettbutikker. Men ja, nå gikk jeg tilbake til min tried and true nettbutikk for garn og bestilte meg i hvert fall to nøster med garn så jeg kan gjøre ferdig skjerfet mitt. Det blir en glede å endelig få strikket igjen, for det har jeg virkelig savnet. Har egentlig ingen planer for dagen annet enn å nyte at jeg har fri. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar