søndag 21. mars 2021

I never get my hopes up, cause then I'll never get let down

Grunnen til at jeg begynte på rydding og vasking i går, var fordi jeg ikke har hatt anledning til å gjøre det på et par uker nå. Hadde arbeidshelg, også jobbet jeg plutselig ekstra forrige søndag. Hadde jeg visst at jeg skulle det, hadde jeg bare ryddet og vasket forrige lørdag. Har kun støvsugd litt sånn overfladisk, så jeg visste at det ble litt mer arbeid denne helgen. Så for å unngå å få en overveldende arbeidslast i dag, så valgte jeg å fordele det på to dager. I dag har fokuset vært soverommet og støvsuging. Det var skikkelig deilig å få fjernet alt støvet, for det hadde virkelig bygget seg opp. Hadde egentlig ønsker om å sitte litt ute i solen i dag, men det har vært en del vind og overskyet. Så jeg droppet den ideén. Jeg har skrevet ned mine ukentlige mål, og nå skal se litt over forbruket mitt den siste måneden. Har slacket litt med å skrive ned hva jeg har brukt. Skal også gjøre pakken med skoene klar for å returneres. Ellers er planen for i dag å lage litt taco og ta meg en dusj. Det er tilbake til jobb i morgen, og jeg skal selvfølgelig på dagvakt. I går klarte jeg ikke å sovne før halv to, men jeg sov ikke så lenge. Så jeg er nokså trøtt nå, og håper at det blir en fordel til kvelden slik at jeg sovner tidligere. Jeg må si at det gode humøret mitt i går vedvarte hele dagen. Hadde litt danseparty og karaoke på slutten av kvelden, og jeg har nesten glemt litt av å høre på musikk. Men det var stor glede å høre på et par gamle favoritter og klassikere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar