onsdag 3. mars 2021

if I've lost this many times, when will I win?

Jeg har vært veldig heldig med nettene mine i det siste. De har hovedsakelig vært rolige, og jeg har alltid hatt kontroll liksom. Tar det ikke for gitt. Natt til i dag doserte jeg medisiner som en champ. Har nok aldri brukt så kort tid før, så det er jeg skikkelig fornøyd med. Men jeg var ennå mer fornøyd med å komme meg hjem. Måtte innom butikken for å handle. Min vanlige butikk åpner klokken sju, så da kan jeg godt gå innom den etter en nattevakt. Men i dag skulle jeg i tillegg innom en annen matbutikk. Men det viste seg at den åpnet klokken ni, så da orket jeg ikke å stå der og vente. Tenker at jeg får dra å handle på fredag, i og med at jeg lagde tentative planer for å spise kake og drikke te med en kollega den dagen. Nå er det riktignok gjort nye nedstengninger igjen, så får se. Det ser også ut til at det skal begynne å snø igjen neste uke. Kanskje det var optimistisk å tenke at det allerede er vår. Jeg er likevel lei meg for at sola ikke skal være like framtredende, og synes kanskje at starten på mars ikke er så fin heller. Nå skulle jeg ønske at garnet mitt allerede var her, men det kommer kanskje ikke før neste uke en gang. I mellomtiden leser jeg fan fiction som bare det. Nå har jeg vendt litt tilbake til TBBT. Jeg leser egentlig ganske mye fan fiction fra ulike fandoms som jeg ikke er involvert i. Liker jo egentlig ikke tv-serien The Big Bang Theory i det hele tatt. Nei, nå har jeg fri i et par dager før jeg har jobbhelg. Så jeg skal prøve å komme meg tilbake til en litt mer normal døgnrytme og bare slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar