lørdag 20. mars 2021

even when I look discretely down into her eyes, you know I'm thinking about that time I spent between your thighs

Jeg elsker eventyrsjokolade. Det er akkurat nok sjokolade for meg uten å føle meg overveldet. I og med at jeg kun spiser sjokolade på lørdager og har kuttet ut godteri, har jeg et begrenset søtsug. Blir derfor kvalm dersom jeg spiser for mye av det søte. Men da jeg gikk innom matbutikken etter nattevakten min i går, så jeg at de har endret på innpakningen. Jeg ble sjarmert i senk og kjøpte med meg et par til å spise og et par til å ha i påskeegget mitt. Nattevaktene mine var egentlig ganske fine. Vi var kun tre stykker da, så jeg gikk i mellom to avdelinger. Det er så merkelig hvor lite kompetent man føler seg så fort du jobber med et nytt fagområde. Men det er også veldig spesielt å ha såpass mange oppegående pasienter. Heldigvis gikk det fint, og jeg tar det ikke for gitt at jeg har hatt såpass mange fine netter dette året. Nå har jeg igjen en ganske lang pause til mine neste netter. Jeg fikk hentet en pakke og handlet etter jobb i går, men jeg hadde også en pakke ventende på meg i en butikk som ikke åpnet før klokken ni. Jeg gadd ikke å vente på at butikken skulle åpne etter å ha jobbet to nattevakter. Så jeg dro hjem. Hele gårsdagen gikk egentlig bare ut på å være sliten og trøtt. Sovnet i elleve-tiden og sov i 12 timer. Har ikke sovet så lenge siden covid-19 slet ut kroppen. I dag dro jeg og hentet den siste pakken-- hadde egentlig ikke lyst, men dro på meg de nye jeansene mine (ja, jeg bestemte meg for å beholde de) og tok faktisk bussen til butikken. Det var liksom kompromisset med meg selv for å hente pakken. Grunnen til at pakken var viktig, var at den inneholdt det som forhåpentligvis skulle være mine nye arbeidssko. Det var skikkelig deilig å komme seg ut av huset litt, og bare gå litt ute. Dessverre må nok skoene i retur. Skulle ønske jeg kunne kjøpe mine gamle arbeidssko om igjen Det hadde vært så mye enklere. Modellen har dessverre utgått, og skoene jeg bestilte er den nyere versjonen av modellen jeg har fra før av, men det er gjort såpass mange oppdateringer at det ikke føles ut som samme sko lenger. Jeg kjøpte jo nye arbeidssko for ikke så lenge siden, og har brukt de i et par måneder nå. Men det er veldig klart at de ikke gjør den jobben jeg trenger at de skal gjøre. Heldigvis har jeg ikke kvittet meg med mine gamle arbeidssko ennå, de har bare ligget hjemme. Så nå tror jeg planen bare blir å bruke de inntil butikker åpner igjen og jeg kan prøve ut andre sko. Jeg har vasket bad og wc i dag, samt sminkekostene mine. Jeg bruker i utgangspunktet nesten aldri sminke, men det er rundt denne årstiden at jeg bestemmer meg for å kjøpe ny sminke likevel. Tror det er noe med at jeg vanligvis er på mitt blekeste rundt denne tiden. Og ja, i går bestilte jeg meg hjem et nytt pudder. Heldigvis er det et produkt som jeg vet jeg faktisk kommer til å bruke. Jeg har også gitt meg selv et fotbad, og nå har jeg planer om å spise wienerpølser med rekesalat. Alt i alt har det vært en ordentlig fin dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar